CRISTIAN POMOHACI şochează din nou! Ce declaraţie a făcut preotul:“Sunt mai lacom şi mai rău decât…”

Cristian Pomohaci a fost caterisit, după ce a fost acuzat că ar fi corupt sexual un minor. Iubit şi totdată hulit, bărbatul a dat în urmă cu trei ani o declaraţie care a şocat pe toată lumea. Aflat la un spectacol în localitatea sa natală, Rebrişoara, din apropiere de Târgu Mureş, Pomohaci a ţinut o mică slujbă pe scenă, spre marea satisfacţie a celor aflaţi in public, care pur şi simplu îl divinizau.
Toţi îi urmăreau fiecare gest şi orice spunea preotul li se părea extraordinar, inclusiv în momentul în care acesta a început să vorbească despre felul său de a vedea viaţa!
“Sunt mai lacom si mai rau decat unul care nu are atat cat am eu. Il iubesc mai mult pe Dumnezeu, imi doresc sa am mai mult si sa pot da celor din jurul meu. In rest eu nu sar dogmele ortodoxe romane, nu sar peste cal, nu exagerez in nimenic ”, a spus atunci Pomohaci, scrie wowbiz.ro, în ropote de aplauze.

Consistoriul Eparhial al Arhiepiscopiei Ortodoxe Alba Iulia a hotărât ca preotul Cristian Pomohaci, cercetat de Parchetul General pentru că ar fi încercat să corupă sexual un minor de 17 ani, să fie dat afară din preoţie, decizia putând fi atacată la mitropolit în termen de 15 zile, a declarat, vineri, purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei, părintele Oliviu Botoi.

„În urma judecării cazului părintelui Pomohaci, Consistoriul Eparhial s-a pronunţat şi a hotărât caterisirea părintelui Cristian Pomohaci. Aceasta înseamnă pierderea preoţiei pentru totdeauna şi a posibilităţii de a ocupa un post în activităţile bisericeşti. Nu va mai putea îmbrăca haina preoţească. (…) Decizia a fost aprobată de ÎPS Irineu, este executorie, dar poate fi atacată în termen de 15 zile la mitropolit”, a spus reprezentantul Arhiepiscopiei Ortodoxe Alba Iulia. sursa: cancan.ro

Riscurile nefericite de sănătate la care te supui atunci când mănânci CARTOFI PRĂJIȚI! Ar putea fi MORTALE!

Cine nu iubește cartofii prăjiți? Nu există loc în lume în care oamenii să nu mănânce cartofi prăjiți. Sunt ușor de făcut și disponibil la fiecare colț de stradă. Dar noile cercetări indică faptul că sunt extrem de dăunători pentru sănătatea noastră. Știm cu toții că ei ne pot îngrășa, dar cel mai rău lucru pe care ni l-ar putea face nu se oprește doar aici.

Cercetarea a fost efectuată de Societatea Americană pentru Nutriție și constatările sale ne spun că acest fel de mâncare poate crește cu mult riscul de a muri. Dacă mănânci în mod regulat cartofi prăjiți, de aproximativ 2 ori pe săptămână sau mai mult, practic îți dublezi șansele de a muri.

Studiul a inclus o echipă din Anglia, Spania, Italia și Statele Unite ale Americii. Cercetătorii au analizat patru mii patru sute de persoane între vârsta de 40-59 de ani, și au monitorizat cu strictețe obiceiurile alimentare și sănătatea lor, pe o perioadă de 8 ani.

Lucrul surprinzător este că până la sfârșitul studiului, 236 de persoane din studiu au murit.

Dacă au mâncat prea mulți cartofi nu a fost o problemă, ci felul în care au fost cartofii gătiți a fost ceea ce a contat mai mult. Prăjirea cartofilor nu este în întregime o idee bună. Au existat mai mulți factori care au jucat un rol în moartea acestor pacienți, dar cu siguranță a fost găsită o corelație cu cartofii prăjiți.

Cauza reală de pericol de moarte este atunci când cartoful este ars în ulei încălzit. Când cartofii sunt prăjiți, tind să absoarbă cantități mari de sare și grăsimi. Asta nu înseamnă că trebuie să-i tai complet din dieta ta, ci doar că nu trebuie să exagerezi cu consumul lor sau să-i mănânci prea des. O dată pe săptămână nu-ți vor face rău și nici nu te vor ucide.

Obezitatea, problemele cardiace, hipertensiunea sunt cauzate de consumul de cartofi prăjiți. Au existat studii pe animale care au găsit un compus cu denumirea de acrilamidă în cartofi prăjiți și chipsuri de tot felul, și care a fost legat de cancer.

Cartofii, în general, au provocat întotdeauna o problemă, căci par a fi în ambele categorii, sănătoși și nesănătoși. Faptul că aceștia sunt bogați în amidon și plumb glicemic și conduc la probleme de inimă nu ar trebui să te facă să ignori cantitatea de beneficii pe care le oferă. Ei sunt plini de apă și fibre.

Dar când îi prăjești în ulei, grăsimile rele și nesănătoase pentru organism se atașează de ei. Aceste grăsimi sunt responsabile de cancer și diabet. Acest tip de grăsime înfundă, în mod esențial, arterele care duc la disfuncții în proces. Colesterolul crește și, dacă rămâne netratat, duce la probleme în circulația sângelui și creează cheaguri.

Acrilamida, așa cum am menționat mai devreme, este cea mai mare cauză a cancerului. Copiii tind să mănânce mai mult și mai frecvent cartofii prăjiți, deci trebuie să fii și mai atent atunci când vine vorba de alegerile sănătoase în materie de mâncare.

Cartofii prăjiți sunt o cauză majoră pentru diabet deoarece carbohidrații se transformă în zahăr în corpul nostru și se depozitează ca grăsimi. Această grăsime se transformă în cantități masive de insulină, ceea ce face ca o persoană să fie susceptibilă de boli de inimă și diabet.

CITEȘTE URMĂTORUL ARTICOL

17 alimente pe care le poți consuma oricând și în orice cantitate!

Știm cât de greu este să reziști poftei de mâncare gustoasă și nesănătoasă atunci când ții o dietă strictă. Hai să fim cinstiți! De fiecare dată când îți este foame și deschizi ușa frigiderului, e aproape imposibil să lupți împotriva poftei de a înhăța ceva dulce și yummy. Dar vrem să te liniștim și să te informăm că există anumite produse pe care le poți savura liniștită în timpul zilei, fără a risca să câștigi în greutate, deoarece ele conțin o cantitate foarte mică de calorii.

Iată care sunt alimentele pe care le poți consuma fără restricții!

1. Țelina

Țelina este făcută din aproximativ 95% apă. Este un produs foarte sănătos, deoarece conține circa 30% din necesarul zilnic de vitamina K. Cel mai bine este să consumi țelina atunci când este proaspătă, deoarece acest aliment tinde să-și piardă majoritatea proprietăților sale utile în decursul a 5 zile de la tăiere.

2. Rucola

Rucola conține în 2 căni doar 10 kcal. Acesta este alimentul care te ajută să slăbești progresiv, fără a-ți deteriora sănătatea. Poți combina rucola cu brânză și să condimentezi amestecul cu ulei de măsline. De asemenea, există multe sortimente de salate cu rucola pe care fie le poți prepara acasă, fie le poți găsi în comerț.

3. Albușuri de ou

Poți mânca albușuri de ou în cantități neliminate. E chiar util să îl consumi, mai ales dacă te numeri printre persoanele care țin o dietă strictă. Amestecă albușul de ou cu câteva roșii și vei obține cea mai sănătoasă omletă pe care ți-ai creat-o vreodată. Cu toate acestea, dacă ții la imaginea corpului tău, ar fi indicat să nu o prăjești în ulei.

4. Salata

Salata conține multe vitamina A, vitamina C, acid folic și fier. Este practic alimentul lipsit de calorii, așadar, dacă o consumi în cantități ridicate, nu îți va afecta cu nimic silueta.

5. Castraveți

Castraveții conțin aproape aceeași cantitate de apă ca și țelina. Castraveții proaspeți au beneficii semnificative pentru sănătate. Coaja unui castravete conține cea mai mare parte din valoarea sa nutrițională, în special beta-carotenul, care este foarte bun pentru ochi. Așadar, e indicat să nu cureți castraveții de coajă.

6. Conopidă

Conopida este o sursă excelentă de vitamina C și K. Este cu atât mai hrănitoare cu cât este consumată în stare brută.

7. Roșii

Roșiile sunt pline de licopen, vitamina A, vitamina C, vitamina B2, acid folic, fibre, crom și potasiu. Roșiile sunt practic lipsite de calorii și îți pot oferi diferite substanțe nutritive vitale pentru sănătate.

8. Brocoli

Brocoli este mâncarea preferată a persoanelor care își doresc să piardă în greutate. În afară de vitaminele A, C, E și K, acesta conține aproximativ 20% din necesarul zilnic de fibre.

9. Floricele de porumb

O ceașcă de floricele de popcorn nu-ți va afecta niciodată greutatea corpului. Această gustare potrivită pentru film constă în special din aer, așadar, poți mânca popcorn fără frica de a te îngrășa.

10. Kale

Ca orice altă algă maritimă comestibilă, nap-ul sau kale conține o cantitate mare de iod, și este aproape lipsită de calorii. Dar asta nu înseamnă că trebuie să te grăbești în a face sushi cu alge marine. Orezul are un indice glicemic destul de ridicat, iar astfel de produse nu contribuie la pierderea rapidă în greutate.

11. Mazărea de zahăr

Mazărea de zahăr este foarte scăzută în calorii – o singură ceașcă conține aproximativ 35 kcal, fiind foarte bogate atât în fibre, cât și în proteine.

12. Grapefruit

Grapefruitul ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge. Este plin de vitamina C, iar datorită faptului că are o valoare calorică foarte scăzută, te ajută să reduci destul de mulți cm din jurul taliei.

13. Pepenele

Pepenele verde îți satisface pofta de dulce fără a te face să te abați de la dietă. Conține peste o jumătate din cantitatea zilnică recomandată de vitaminele A și C.

14. Căpșune

Un alt produs indispensabil pentru persoanele care vor să piardă în greutate sunt căpșunile. Acestea sunt bogate în potasiu și fibre, având un efect antiinflamator.

15. Mure

Murele sunt pline de antioxidanți și vitamina C. În plus, au un gust incredibil. Sunt sigure de mâncat chiar și pentru persoanele care se află la dietă o perioadă mai lungă de timp. Conținutul caloric al murelor este relativ scăzut.

16. Portocale

Portocalele sunt unul dintre cele mai delicioase fructe. Ele sunt cunoscute pentru conținutul caloric relativ scăzut pe care îl au.

17. Afine

Afinele au mai mulți antioxidanți decât orice alt fruct. Prin urmare, o ceașcă de afine te va ajuta să îți echilibrezi dieta. Acest aliment este ușor scăzut în calorii, deci nu trebuie să-ți faci griji cu privire la riscul de a câștiga în greutate.

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !