Horoscop februarie 2018. Ce aduce ultima lună de iarnă pentru zodii

Horoscop februarie 2018. Ultima lună de iarnă le dă zodiilor posibilitatea unui nou început în primăvară. În februarie, unii nativi vor descoperi adevăruri, iar alții își pot pune ordine în viață.

În 2 februarie, Venus intră în Vărsător, aducând o schimbare în atitudine. Unii se vor simți diferit față de relațiile în care sunt și vor avea schimbări și în ceea ce privește pe cei pe care îi țin aproape.

Multe întrebări ies la iveală. Valorile și credințele pot fi puse la încercare în această perioadă. Zona de relații va fi una tumultoasă până când Soarele intră în Vărsător.

Loading...

Acest fenomen se petrece pe 5 februarie, iar atitudinea detașată va pătrunde în viața zodiilor. Unii vor încerca să evite grijile și problemele și vor pleca în vacanțe.

Relaxarea este cuvântul de ordine, iar cei care au fost foarte critici cu cei din jurul lor până acum vor afișa o schimbare în felul lor de a fi. Compasiunea va fi la cote înalte în zilele ce urmează.

Horoscop februarie 2018 – Ce aduce Luna Nouă în Vărsător
Pe 8 februarie avem Lună Nouă, prilej cu care unii vor simți o creștere de energie și vor începe să gândească noi planuri pentru viitor. Această Lună Nouă favorizează individualitatea, dar și inovația.

Mercur se alătură lui Neptun în Vărsător, iar lucrurile încep să devină complicate și se trimit multe mesage amestecate, lucru care poate bulversa puțin viața celor care au ocupații stresante.

Este și o parte bună în această perioadă. Luna, Mercur, Neptun, Soarele, Luna și Venus care vor fi în februarie în Vărsător aduc un suflu nou și inspirație din toate părțile. Cei care și-au pierdut motivația vor găsi o revigorare și vor fi dispuși să încerce lucruri noi.

Sunt vești bune și pentru cei singuri, care vor avea atenția atrasă de o persoană nouă. Nu este exclus ca o relație să izvorască până la finalul lunii pentru ei.

Luna Nouă ne dă și speranța că multe dorințe se pot transforma în realitate, de aceea este important să avem gânduri pozitive în această perioadă.

La jumătatea lunii, începe ultimul cvadrant al zodiacului. Saturn, planeta diriguitoare a Vărsătorului intră cu Soarele în cvadrant, iar acest lucru poate aduce temeri pentru cei sensibili sau anxioși.

Este o perioadă mai delicată, în care frica de schimbare poate aduce greutăți în realizarea unor proiecte. Sunt temeri în plan profesional, iar deciziile importante ar trebui amânate pe altădată, mai degrabă la jumătatea lui Martie.

Mercur va face în cele din urmă trident cu Jupiter, iar lucrurile reintră pe făgaș normal și ne vom simți confortabil în această perioadă, încărcați cu energie și așteptând primăvara.

Sunt semnale din partea astrelor pentru cei care au început anul cu datorii karmice rămase de anul trecut să își pună ordine în viață și să se împace cu trecutul.

Sfârșitul calendaristic al iernii poate aduce starea necesară pentru a privi spre viitor și a lăsa răul în urmă.

Cei care bănuiesc că persoane din anturaj le ascund lucuri și nu ar avea tocmai bune pentru ei vor afla în sfârșit confirmarea.

Se recomandă atenție la investiții și la sănătate până spre finalul lunii februarie.

Secretele dietelor de la un dermatolog pentru o piele perfectă

Cumparam sute de kituri de make-up diferite pentru a ne face pielea sanatoasa si frumoasa si nici nu ne putem imagina cat de multi bani cheltuim pentru ei. În 2005, dermatologii americani au descoperit că este posibil să scapi de riduri, acnee, hiperpigmentare și chiar pielea uscată fără cosmetice scumpe. Singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să includeți câteva feluri de alimente în dieta dvs.

Pete pigmentate

Motive:

Hiperpigmentarea poate fi un indicator al deficienței vitaminelor, în special B12. Alimentele de origine animală sunt bogate în această vitamină. Dar este posibil să scapi de pete de pigment chiar și fără carne – trebuie doar să ai o dietă adecvată.

Ce ar trebui sa faci:

Vitaminele C și E și antioxidanții cum ar fi acidul ellagic și extractul din semințe de struguri vă pot ajuta să scăpați de pete de pigment. Puteți găsi aceste elemente utile în cantități mari în citrice, căpșuni, kiwi, roșii și rodii.

Pigmentarea devine mai vizibilă dacă petreceți mult timp în Soare. Pentru a vă proteja pielea de razele ultraviolete, mâncați alimente bogate în antioxidanți: fructe de pădure, grapefruit, ananas, prune, varză de Bruxelles, varză, ardei iute, spanac și hrișcă.

Piele uleioasă

Motive:

Este bine documentat faptul că alimentele cu un indice glicemic ridicat măresc productivitatea glandelor sebacee. Ca rezultat, ele produc mai mult ulei de piele, care este necesar pentru hidratare. De aceea, pielea poate avea acea strălucire uleioasă.

Ce ar trebui sa faci:

Cosmetica vă scutește doar temporar de o strălucire uleioasă, în timp ce o dietă bogată în vitamina A poate reduce semnificativ nivelul de producție al uleiului. În plus, o astfel de mâncare este foarte gustoasă și simplă – adăugați doar niște mango, morcovi, gălbenuș de ou, caise uscate, spanac și cartofi dulci.

Ar trebui să reduceți consumul de alimente cu un indice glicemic ridicat. Mananca mai putin paine alba, cartofi si macaroane din grau moale. În curând veți uita orice probleme de piele pe care le-ați avut.

Acnee

Motive:

Alimentele cu un indice glicemic ridicat sunt de vină din nou. De aceea, persoanele care au pielea grasă au probleme de acnee mai des.

Glandele sebacee devin mai active, ducând la blocarea porilor în care bacteriile se reproduc mai repede și provoacă inflamații.

Ce ar trebui sa faci:

O dietă specială vă poate ajuta cu problema acneei. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci este să mănânci mai multe alimente cu acizi grași polinesaturați care calmează inflamația. Pur și simplu puneți, mâncați fructe, legume, nuci, nuci, semințe de in, ulei de in, alge, fructe de mare.

Piele uscata

Motive:

Uscăciunea pielii indică atât lipsa colesterolului, cât și excesul de vitamină E în organism. Primul motiv este în mare parte adevărat pentru vegetarieni, deoarece cele mai mari surse de colesterol sunt pește și carne.

Ce ar trebui sa faci:

Creșteți concentrația de acizi grași mononesaturați în dieta dumneavoastră. Acestea sunt cel mai bine digerate nu atunci când consumați uleiuri și suplimente nutritive, dar când aveți produse complete, cum ar fi fasole, alge, ouă, soia, avocado, arahide și alte tipuri de nuci.

Dacă nu sunteți vegetarian, încercați să consumați carne și pește în mod regulat. Cele mai bune opțiuni sunt albacrul, somonul, macrou și păstrăvul lacului.

Ridurile

Motive:

Alcoolul cauzează deshidratarea, ceea ce duce la apariția ridurilor. Zaharul poate fi un alt motiv pentru îmbătrânirea prematură a pielii. Glucoza pe care o conține zahărul face pielea mai puțin suplă.

Ce ar trebui sa faci:

Mai mult de 10 ani în urmă, cercetătorii americani au descoperit că antioxidanții pot face pielea mai tânără. De exemplu, dacă mâncați alimente care conțin soia în fiecare zi, semnele de îmbătrânire a pielii vor fi aproape invizibile. De asemenea, poate scăpa de riduri în jurul ochilor.

Cercetările au arătat că ridurile sunt mai puțin observabile în rândul persoanelor din Suedia, ceea ce este o consecință a unei diete bune. Suedezii mănâncă o mulțime de legume cu frunze, spanac, sparanghel, țelină, vinete, usturoi și ceapă. Dar nu mănâncă aproape nici o carne roșie, zahăr, unt, margarină, lapte și alte produse lactate.

Cearcăne

Motive:

Este o greșeală să credem că cercurile întunecate din jurul ochilor sunt doar un indicator al lipsei de somn. Ele pot fi un simptom al unei boli grave: o alergie sau o intoleranță alimentară care duce la inflamarea și întunecarea zonei din jurul ochilor.

Ce ar trebui sa faci:

Testați-vă pentru intoleranță alimentară. În timp ce așteptați rezultatele testului, excludeți toate produsele potențial periculoase din dieta dvs. – de exemplu, alimentele care conțin lactoză. Acestea includ produse lactate, pâine, chipsuri, cafea instant, supe instant și îndulcitori artificiali.

Dacă nu sunteți alergic la nimic, cercurile întunecate pot fi un semn de deshidratare. Beți suficientă apă și nu beți prea multă cafea.

De asemenea, trebuie să includeți alimente care conțin fier. Astfel de alimente cresc nivelul de hemoglobină. Așa că mâncați mai multă carne roșie, ton, gălbenușuri de ou și hrișcă.

Loading...

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !