Uite ce să pui în ghete ca să nu-ți mai înghețe picioarele iarna!

Uite ce să pui în ghete ca să nu-ți mai înghețe picioarele iarna! Toată lumea are așa ceva în casă, iar metoda funcționează cu adevărat!

Temperaturile sunt extrem de scăzute în această perioadă, iar cei care sunt nevoiți să iasă afară și să stea în frig pentru perioade lungi de timp sunt cei mai afectați!

Picioarele reprezintă unul dintre primele puncte ale corpului care, probabil știți cu toții, cât de neplăcută este senzația unor picioare înghețate. Există însă un truc extrem de simplu, cu ajutorul căruia puteți rezolva această problemă.

Tot ce trebuie să faceți este să luați un parasolar de mașină și să decupați din el un tălpic de mărimea încălțămintei pe care urmează să o purtați.

Datorită proprietăților materialului din care este confecționat, parasolarul va ajuta la protecția împotriva frigului și la menținerea unei temperaturi optime în interiorul ghetelor.

Detoxifiaza-ţi corpul utilizând doar ingrediente naturale

Pe măsură ce îmbătrânim, corpul nostru poate cu ușurință să acumuleze toxine din produsele alimentare, cosmetice și din mediul înconjurător. Corpurile noastre au sisteme naturale care ajută la stoparea acestui bombardament de toxine, dar uneori lucrurile sunt întârziate, pentru că suntem literalmente copleșiți de acestea.

Optzeci și patru de mii de substanțe chimice sunt legale pentru comerțul din S.U.A. Incredibil, toate sunt în esență nereglementate. Potrivit Mercola.com, în 2011, produsele chimice au reprezentat venituri mai mari de 763 miliarde de dolari. De exemplu, cele șase miliarde de lire sterline de BPA produse în fiecare an generează profituri de aproximativ 8 miliarde de dolari pentru producătorii săi.
Expunerea chimică și toxică începe chiar de la nivelul uterului și continuă să curgă în aerul pe care îl respirăm, alimentele pe care le consumăm, apa pe care o bem, lucrurile pe care le punem pe corpul nostru și multe altele. Acest lucru nu se spune că te sperie, pur și simplu se spune că te educă pentru a te ajuta să faci alegeri mai bune pentru tine și familia ta.
Schimbările mici pot reduce expunerea și pot oferi organismului o ușurare, astfel încât acesta să poată avea un timp mai ușor de expulzare a toxinelor.

Cum să evitați supraexpunerea

Câteva schimbări mici, ușor și practice nu numai că vă pot ajuta să evitați substanțele chimice și toxinele, dar vă şi ajută să le eliminați mai repede și mai eficient.

Citiți etichetele la ceea ce cumpărați

Cumpărarea alimentelor ecologice cât mai mult posibil va ajuta. Un număr de studii au arătat că o dietă ecologică pentru o săptămână a redus semnificativ expunerea pesticidelor la adulți cu 90%.
Citiți etichetele produselor alimentare ambalate pe care le puteți cumpăra, precum și toate produsele cosmetice, săpunurile, șampoanele, produsele pentru păr și substanțele de curățat. Consumaţi cat mai natural și organic cât puteţi. Iată câteva informații detaliate despre ce să urmăriți.

Beţi mai multă apă

Apa ajuta la eliminarea toxinelor si pastreaza organele hidratate. Fiecare parte a corpului are nevoie de apă – mai ales pielea și de creierul. De fapt, creierul funcționează mai bine după consumarea apei. Mai mult, persoanele care consumă cel puțin 3 litri de apă pe zi au raportat că au o piele curată și netedă. Dacă suferiți de o afecțiune a pielii cum ar fi acneea, beți mai multă apă și vedeți efectul pe care îl are pe piele. În plus, apa ajută la slăbirea scaunului, astfel încât să puteți elimina pe o bază mai frecventă. Adăugarea de lamaie la acea apă, de asemenea, ajută la alcalinizarea sistemului și detoxifierea organismului.

Mâncaţi Seminţe Goji

Seminţele Goji sunt foarte bogate in antioxidanti. Antioxidanții ajută la detoxifiere și imunitate. În special, există mai multe sucuri pe piață care au boabe goji; totuși, ele pot conține o cantitate foarte mică și uneori pot să adauge zahăr. Consumul întregului fruct, în special al produselor organice, este cel mai bun mod de a merge.

Ţineţi o dietă sănătoasă ţi o stare pozitivă

De departe, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru a evita nu numai toxinele, ci și pentru a vă menține corpul într-o stare sănătoasă este să fiţi constienţi de dieta dumneavoastră. Corpul uman este complex și necesită o gamă de vitamine și minerale pentru a rămâne în echilibru. Oamenii au viața din ce în ce mai ocupată în ziua de azi și poate fi dificil să obțină ceea ce au nevoie. Ca urmare, majoritatea oamenilor recurg la fast-food, microunde și alimente prelucrate. Acest lucru poate afecta corpul nutrienților și poate crea probleme pe termen lung.

Întreprinderile mari din sectorul alimentar încearcă să-și comercializeze produsele ca fiind sănătoase, adăugând fructe și / sau legume la produsele lor prelucrate puternic. Dar asta nu oferă ceea ce ai nevoie.
Încercaţi să consumaţi o dietă plină de fructe și legume. Faceți sucuri fresh dacă puteți. Consumați lucruri cum ar fi quinoa, orez, cartof dulce, tempeh și squash, împreună cu o mulțime de legume verzi pentru a vă lua mesele mai importante. Dacă consumați produse de origine animală, tăiați complet laptele și limitați aportul de carne și pește. Corpul digeră mai greu aceste alimente. Iată o grămadă de rețete pentru a începe.

Tăiați alcoolul sau limitați-l cât de mult puteți. Alcoolul afectează foarte mult ficatul, care este responsabil pentru eliminarea toxinelor.

Având mentalitatea corectă face lucruri uriașe pentru corpul fizic în ansamblu. Efectele pe care le au gandurile si emotiile asupra sanatatii tale au fost bine documentate.
Adăugați lucruri precum meditația în viața dumneavoastră. Făceţi-vă timp pentru a vă ușura, pentru a face lucrurile pe care le iubiți și pentru a lucra la eliminarea energiei negative. Cum te gândești la tine și la viața ta are un mare impact asupra ei.

Faceţi Sport

Nu trebuie să te antrenezi ca un Olimpian pentru a rămâne sănătoas și activ. Există multe exerciții și rutine simple pe care le puteți face fără a folosi o sală de gimnastică.
Antrenamentul cu greutatea corporală este ceva care este gratuit pentru toată lumea și aproape oricine îl poate face. Dacă aveți probleme cu mobilitatea, faceți ce puteți și ce este confortabil, dar asigurați-vă că vă mișcați. Mișcarea este una dintre cele mai importante părți ale longevității!
Mergeți la o plimbare, mergeți în sus și în jos pe scări timp de 15 minute. Flotările, genoflexiunile, abdomenele. Ridicați-vă și mergeți de mai multe ori pe parcursul zilei timp de 10 minute dacă aveți o slujbă de birou; orice poți face, fă-o. Ridicarea ritmului cardiac este important. Cursurile de intensitate ridicată se pot face pentru perioade scurte de timp, dar pot aduce rezultate excelente.

 

 

sursa:frumusetile.com/sanatateminutcuminut.ro

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !