Zodiile pe care nu trebuie să le superi niciodată! Nu te vor ierta!

Zodiile pe care nu trebuie să le superi niciodată! Nu te vor ierta!
1. Taur. Taurii vor în viața Lor numai acele persoane pe care le consideră prieteni adevărați. Dacă vei greși cu ceva, atunci nu trebuie să fii surprins că nu te vor ierta. Deși țin foarte mult la oamenii din viața lor, nu pot trece peste trădări.

De aceea este posibil ca ei să nu te ierte niciodată. În plus, nu este exclus ca atunci când se simt răniți sau dezamăgiți de cineva, să încerce să se răzbune.

2. Scorpion. Dacă l-ai supărat pe Scorpion, atunci sunt șanse mari să nu te ierte. Va ține minte întreaga viață ce ai făcut. De asemenea, se va răzbuna dacă el consideră greșeala ta ca fiind una foarte gravă.

Pentru că Scorpionii sunt atenți la detalii, vor observa și își vor aminti mereu ce ai făcut, sau ce ai spus. Așa că trebuie să ai mare grijă. Dacă ei consideră că ai întrecut limitele, atunci te vor exclude din viața lor. Nu consideră că au motive să te țină aproape de ei.

3. Capricorn. Capriocornii sunt persoane orgolioase. Dacă i-ai supărat, atunci nu vor putea trece peste asta. De aceea vor face orice pentru a te scoate din viața lor.

Nu trebuie să fii surprins dacă un Capricorn îți va șterge numărul din telefon și nu va mai vorbi niciodată cu tine. Toată viața își va aminti dacă ai greșit cu ceva. Îi va fi greu sau uneori poate chiar imposibil să ierte sau să uite o trădare, o greșeală.

Sunt unele persoane care se îndrăgostesc de oamenii nepotriviți. Tocmai de aceea riscă să fie singuri o lungă perioadă de timp, sau poate chiar toată viața. Iată care sunt zodiile care se îndrăgostesc de persoanele nepotrivite.

Zodiile care se îndrăgostesc de persoanele nepotrivite
1. Leu. Leii sunt orgolioși. Cred că orice își doresc, trebuie să aibă. Iar dacă vor să fie cu cineva, nu contează că acea persoană este căsătorită sau nu este potrivită din diferite motive.
Dacă și-au propus să cucerească acea persoană, atunci Leii sunt dispuși să munte și munții din loc pentru a obține ceea ce și doresc. Numai că rezultatele nu sunt mereu pe măsura așteptărilor lor. Motiv pentru care la un moment dat vor avea de suferit.

2. Berbec. Acest semn zodiacal nu are noroc în dragoste. Asta pentru că face greșeala de a se îndrăgosti de persoana nepotrivită. Chiar dacă vede că nu poate avea un viitor o relație cu repectiva persoană, parcă tot nu vrea să renunțe. Berbecii nu se gândesc de două ori înainte și se lasă stăpâniți de emoții. Iar lucrul acesta nu este în avantajul lor.

Există și Berbeci care fac excepție de la regulă și reușesc să fie fericiți alături de persoana pe care o vor aproape. Înă se întâmplă deseori ca acești nativi să sufere din dragoste.

3. Fecioară. Și Fecioarele se îndrăgostesc de persoanele nepotrivite. Tocmai de aceea ajung să sufere din dragoste. Asta și pentru că nu au încredere în puterea lor de a-i seduce pe ceilalți. O altă greșeală pe care o fac este aceea că analizează mult relația, cântăresc avantajele și dezavantajele, îi critică pe ceilalți.

Acesta este motivul pentru care uneori nu reușesc să vadă părțile bune ale unei persoane și o exclud din viața lor fără a-i da o șansă. În schimb, aleg persoanele nepotrivite, care în timp se dovedesc a fi exact opusul celor pe care îi credeau la început.

Cum ne mint marile companii pe faţă

Scopul final al oricărei companii este să ne vândă un produs pe care nu intenționăm să-l cumpărăm inițial. Trucurile pe care le folosesc sunt atât de subtile încât chiar și cei mai atenți dintre noi cad victimă.

Gustări gratuite

Sunteți cu siguranță fericiți când primiți o gustare gratuită sau pâine când așteptați masa într-un restaurant. Dar, de fapt, atunci când obțineți arahide gratis la bar, este mai probabil să cumpărați o altă băutură. Și pâinea îţi provoacă suficientă foame pentru a comanda mâncare. Există, de asemenea, dovada științifică că persoanele care primesc bomboane cu factura lor sunt de natură să lase un bacşiş mai mare.

Culoarea alimentelor

Culoarea unui produs alimentar poate fi de asemenea folosită pentru a ne manipula pentru a cumpăra un produs. Cerealele colorate cu fructe pe care le consumăm adesea pentru micul dejun au același gust, indiferent de culoare. Producătorii de suc de portocale sporesc culoarea sucului prin adăugarea a până la 10% suc de mandarine colorate în culori vii, precum și pigmentul din coaja de portocală, și asta fără a menţiona aromele artificiale.

Manipularea dimensiunii

Uneori, alegerea dintre un pahar mare, mediu sau micăla McDonald’s nu înseamnă nimic, pentru că primești aproape aceeași cantitate de cola. Un alt truc pe care probabil nu l-ați observat este că produsele pe care le obișnuiți să le cumpărați în supermarketuri se micşorează … dar prețul rămâne același.

4.Preţul

Ați observat cât de des se termină prețurile din magazine în .99? În esență, nu există o mare diferență între 2.99 dolari și 3.00 dolari, dar clientul va opta cel mai probabil pentru un produs care costă cu un cent mai puțin. Cifra din stanga de pe eticheta afectează percepția noastră asupra prețului și considerăm că plătim mult mai puțin pentru un produs de 2.99 USD decât pentru un produs de 3.00 USD.

Datele de expirare arbitrare

Este mult mai bine să vă folosiți simțurile pentru a determina dacă un produs este expirat decît să vă bazaţi pe o dată de expirare. În unele țări, cum ar fi SUA, nu există nicio reglementare cu privire la datele de expirare. Aceste date sunt lăsate la latitudinea producătorului alimentar. Ca rezultat, o mulțime de alimente care sunt încă bune se aruncă la gunoi … și mergem la magazin pentru a cumpăra mai mult.

Substanțe nesănătoase ascunse

În zilele noastre, atunci când o mulțime de oameni sunt preocupați de un produs sănătos, industria alimentară a găsit o modalitate de a ascunde substanțele potențial nesănătoase în descriere. Zaharul poate fi ascuns sub diferite nume: glucoză, fructoză, maltodextrină, zaharoză și sirop. Dacă ați găsit un produs cu conținut scăzut de zahăr, ar putea însemna doar că nu l-ați văzut pe etichetă.

Formatele prețurilor pe meniuri

Multe restaurante elimină cu totul banii din meniuri (15 în loc de 15 dolari) pentru a crea iluzia că nu plătiți bani reali pentru mâncarea dvs. Există dovezi științifice că această strategie funcționează: clienții dintr-un studiu efectuat de Universitatea Cornell au cheltuit mai mulți bani atunci când aveau un meniu într-un format numeric decât atunci când numerele au fost precedate sau urmate de un semn de dolar.

Reclame înșelătoare

Știați că se filmează reclame la mașini fără mașini adevărate? Multe din ceea ce vedem într-o reclama sunt minciuni: adezivul este folosit în loc de lapte în anunțurile de cereale, săpunul este utilizat pentru a crea bule în băuturi și glicerina este folosită pentru a face produsele să arate proaspete, reci și ude.

Zero Calorii

Te-ai intrebat vreodata cum ceva, pe langa apa, poate contine absolut nici o calorie? Când vedeți “Zero Calories” pe un ambalaj, ar putea însemna doar că produsul conține mai puțin de 5 calorii, ceea ce este permis în mod oficial în SUA.

Principiul deficitului

Principiul deficitului este un fenomen psihologic cunoscut: atunci când un produs este perceput ca fiind limitat în disponibilitate, devine mai atractiv. Gândiți-vă la data viitoare când vedeți semnul “Cantități limitate disponibile” – verificați dacă produsul este încă acolo când veți merge la magazin.

Bonus

Din păcate, cea mai sigură băutură într-un bar este berea îmbuteliată. Barmanii ar putea folosi trucuri, cum ar fi turnarea a mai puţin decât cantitatea totală de bere în paharul tău sau mai puțin lichior în cocktail-ul tău, amestecarea băuturilor tale cu apă sau chiar oferirea unei mărci mai ieftine decât cea mai scumpă pe care ai comandat-o. Majoritatea oamenilor nu vor putea face diferența oricum.

Loading...

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE