Ce fel de persoana esti si la ce boli esti predispus in functie de forma si lungimea degetelor.

Ultimele cercetari in domeniul medical arata ca forma si lungimea degetelor va determina personalitatea (si riscurile pentru sanatate)

Poti sa spui multe despre o persoana, doar privindu-i forma degetelor, stiai asta? S-ar putea sa sune un pic naiv si chiar prostesc, dar ai fi surprins de cât de precis poate fi. Uitati-va la imagine si apoi priviti-va degetele, sunteti tipul A, B sau C? Alegeti forma degetului si cititi-o daca doriti sa aflati. Puteti verifica si forma prietenilor si aflati ceva mai mult despre personalitatea lor.

Spune-ne daca esti de acord cu descrierea, a mea a fost la fata locului!

Ce fel de femeie eşti, în funcţie de luna în care…
RETETA ZILEI – cel mai bun Tort cu cremă de…
– Nu sunteti foarte deschis si nu va împartasiti usor sentimentele. Întotdeauna va straduiti sa va prezentati mult mai puternic si mai independent decât sunteti.

– Sunteti o persoana emotionala si odata ce va simtiti conectat cu cineva, puteti fi foarte bine.

– Tu dispretuiesti minciunile, ipocrizia si lipsa de onestitate, pentru ca aceasta contravine credintelor tale.

– Sunteti rezervat atunci când este vorba de a arata emotii si doriti sa apareti cool si puternici.

– Stiti ca sunteti putin excentric si arogant. Nu sunteti foarte tolerant.

– Aveti o inima mare si doriti sa îi ajutati pe ceilalti. Veti termina toate sarcinile care vi se dau, chiar daca nu va plac.

– Va place sa râdeti bine si puteti râde de orice si atâta timp cât sunteti amuzat, chiar daca nu este chiar asa de amuzant. Expresiile tale iti dezvaluie toate gândurile.

– Sunteti, în general, rece cu oamenii de care nu sunteti foarte apropiat, dar puteti chiar sa fiti prea emotional cu prietenii si familia.

Tipul B

– Nu va place sa fiti primul care sa va apropiati de cineva sau sa initiati actiuni de apropiere.

– Sunteti foarte loiali si devotati. Daca începeti sa va îndragostiti de cineva, îi veti da toata atentia si va veti gândi întotdeauna la acea persoana.

– În adâncul sufletului, aveti un suflet foarte sensibil, desi uneori poate sa nu para asa. Adesea, oamenii au o idee gresita despre tine, pentru ca pretinzi ca nu stii nimic pentru a proteja sentimentele cuiva.

– Sunteti foarte angajat, odata ce va gânditi la ceva, veti face tot posibilul pentru a duce totul pâna la sfârsit.

– Te temi sa te ranesti. Vreti ca oamenii sa creada ca nu aveti nevoie de nimeni, dar visezi sa-ti gasesti sufletul pereche.

– Veti ramâne calm chiar si atunci când va simtiti extrem de inconfortabil în legatura cu ceva.

Tipul C

– Ai uitat cu usurinta lucruri care te fac sa te superi, si nu pastrezi resentimente.

– Nu-ti plac teritoriile necunoscute. Te deranjeaza când trebuie sa faci ceva nou si necunoscut.

– Sunteti respectuos fata de opiniile altor persoane.

– Uneori poti parea ca faci pe seful, deoarece ego-ul tau este extrem de ridicat atunci când te lupti cu alti oameni. Dar vei fi primul care îti ceri scuze dupa aceea.

– Nu esti foarte deschis in ceea ce priveste problemele si sentimentele tale, le pastrezi mereu pentru tine.

– Sunteti foarte simplu si stiti foarte bine ce va place si ce nu va place. De asemenea, va place sa puteti avea încredere în dumneavoastra si sa depindeti de voi.

Colesterol mare: ce e de facut?

Daca vrei sa iti imbunatatesti nivelul colesterolului, trebuie sa stii ca exista cateva schimbari pe care le poti face in stilul de viata.

Hiperlipidemia este un termen medical care inseamna ca sangele tau are prea multe lipide (grasimi) in compozitia sa, ca de exemplu colesterol si trigliceride. In hipercolesterolemie, exista prea mult colesterol LDL („rau”) in sangele tau. Acesta contribuie la depozitele de grasime din arterele tale si creste riscul unor blocaje.

Totodata, colesterolul HDL („bun”) poate avea valori prea mici. Avand prea putin colesterol HDL care sa indeparteze colesterolul rau din artere, riscul tau de a avea blocaje si depuneri de aterom in artere creste.

Schimbari in ceea ce priveste stilul de viata
Hiperlipidemia poate fi imbunatatita adeseori printr-o serie de modificari in stilul de viata. Acest lucru este adevarat chiar daca colesterolul marit se datoreaza genetici (hipercolesterolemia familiala). Discuta cu medicul tau pentru a pune la cale un plan de actiune si pentru a vedea care sunt schimbarile in stilul de viata pe care trebuie sa le faci.

Cele 4 modificari in stilul de viata pe care medicul iti va cere sa le faci sunt:

sa ai o dieta sanatoasa (cu alimente „prietenoase” cu inima ta)
sa faci exercitii fizice in mod regulat
sa eviti fumatul
sa slabesti (daca esti o persoana supraponderala sau obeza).
Dieta sanatoasa recomandata pentru inima
Din punct de vedere al dietei, cel mai bun mod prin care poti sa scazi colesterolul marit este sa reduci consumul de grasimi saturate si de grasimi trans. Asociatia Americana a Inimii recomanda sa limitezi grasimile saturate la 5-6% din caloriile tale zilnice si sa reduci cantitatea de grasimi trans pe care le mananci.

Ca sa reduci aceste tipuri de grasimi „rele”, asta inseamna sa limitezi consumul de carne rosie si de produse lactate facute din lapte integral (gras). De asemenea, asta inseamna sa alegi lapte degresat ori produse lactate fara grasimi ori cu un continut redus de grasime, sa limitezi consumul de alimente prajite si sa gatesti mancarea folosind uleiuri sanatoase, cum ar fi uleiul vegetal.

Alte aspecte ale unei diete sanatoase: trebuie sa pui accentul pe fructe, legume, cereale integrale, carne de pasare, peste si nuci si sa limitezi alimentele si bauturile dulci (care contin mult zahar). Mancand in acest fel, dieta te va ajuta sa cresti aportul de fibre, care sunt de asemenea benefice. O dieta bogata in fibre te poate ajuta sa reduci nivelul colesterolului cu pana la 10%. Multe diete se potrivesc cu acest tipar, iar una dintre ele este dieta DASH.

E bine sa devii o persoana mai activa fizic
Un stil de viata sedentar scade colesterolul „bun” (HDL). Mai putin colesterol HDL inseamna ca exista mai putin colesterol „bun” care sa indeparteze colesterolul LDL („rau”) din artere. Activitatea fizica este importanta. Doar 40 de minute de exercitii fizice aerobice, de intensitate moderata spre mare, facute de 3-4 ori pe saptamana sunt suficiente pentru a reduce atat colesterolul, cat si hipertensiunea arteriala. Mersul pe jos intru-un ritm alert, inotul, mersul pe bicicleta sau orele de dans sunt cateva exemple.

Renunta la fumat
Fumatorii pot sa isi reduca nivelul colesterolului si sa isi protejeze arterele prin simpla renuntare la fumat. Nefumatorii ar trebui sa evite expunerea la fumatul pasiv.

Fumatul scade colesterolul HDL. Cand o persoana care are colesterolul mare fumeaza, riscul ei de a suferi de boli arteriale coronariane (cunoscute si sub numele de cardiopatie ischemica) creste mai mult decat ar fi considerat normal.

De ce e important sa slabesti
Fiind o persoana supraponderala sau obeza, aceasta caracteristica iti creste colesterolul LDL si iti scade nivelul colesterolului HDL. Iar prin faptul ca scapi de kilogramele in exces iti poti imbunatati nivelul colesterolului. O scadere in greutate chiar si cu 10% din greutatea totala poate sa insemne o cale buna de a-ti reduce riscul colesterolului marit sau chiar de a „inversa” efectele colesterolului marit.

 

 

sursa:frumusetile.com/doc.ro

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !