Anamaria Prodan le-a făcut fiicelor sale contracte… de fotbaliști: “Au salariu de 1.000$ pe lună și primesc bonusuri în funcție de performanță!”

De când se știe, Anamaria Prodan își petrece viața între zboruri, pentru a face față cu brio responsabilităților personale și profesionale. Impresara are încredere deplină în fiicele ei, Rebecca și Sarah, care locuiesc în SUA, unde studiază la facultăți prestigioase din New York, respectiv Miami. Ea și-a luat măsuri de siguranță pentru a nu avea parte de vreo surpriză neplăcută din partea acestora.
“Ținem legătura secundă de secundă, numai când dorm nu vorbim. Ele trebuie să se descurce în viață singure. Dacă fac asta, s-a tăiat porția de bănuți. Fără bănuți nu își pot cumpăra absolut nimic și suferă foarte tare. Dar eu am niște copii minunați, am niște fete care au înțeles exact. Le-am lăsat libertate controlată, foarte multă, le-am explicat că mai bine să mă întrebe pe mine și să luăm o decizie în doi, eu cu ea sau cu cealaltă, decât să se lovească ele cu capul de pragul de sus, pentru că eu m-am lovit și pot, am suficientă experiență să le explic ce înseamnă să greșești. Sunt foarte multe lucruri despre care noi am discutat. Și mă întreabă de fiecare dată. Sunt o mamă norocoasă”, ne-a spus mândră prezentatoarea emisiunii “Gospodar fără pereche” de la Pro TV.
Recent, vedeta a primit trofeul pentru cel mai bun reality show TV . “Sunt foarte mândră, pentru că se spune că nu poți să faci performanță pe mai multe fronturi, uite că se poate! Dacă îți dorești foarte tare, se poate! Îmi place enorm televiziunea, sunt în televiziune de foarte mulți ani, dar fotbalul rămâne viața mea”, a conchis impresara.
sursa:libertatea.ro

Vitamina B5, elixirul tineretii

B5 – elimina din organism toxinele provenite din medicamente
Vitamina B5 e cunoscuta si sub numele de acid pantotenic dupa cuvantul grecesc „pantoten” ceea ce inseamna „peste tot”. Acest acid este omniprezent in natura.
Stiati ca vitamina B5 contine coenzima A? Aceasta coenzima este o substanta care ajuta organismul sa elimine toxinele care ajung in corp prin intermediul medicamentelor.
Fii atent unde depozitezi aceasta vitamina deoarece mediile alcaline, acide si caldura nu sunt favorabile vitaminei B5.

Actiuni:
– activeaza sistemul nervos parasimpatic stimuland digestia, excretia si repararea celulara;
– stimuleaza activitatea glandelor suprarenale (de aici si denumirea ei de vitamina antistres);
– stimuleaza cresterea si rezistenta unghiilor, parului si a pielii;
– ajuta la cicatrizarea rapida a plagilor;
– reduce efectele secundare ale chimioterapiei;
– stimuleaza procesele de detoxificare in special in cazul alcoolismului;
– creste imunitatea prin producerea de anticorpi;
– trateaza artrita si afectiunile cardiovasculare;
– incetineste imbatranirea;
– antiastenica, antialergica, antidepresiva;
– reduce efectele toxice si reactiile adverse cauzate de medicamente.

Somniferele, antibioticele, contraceptivele orale, alcoolul, cafeaua si stresul anuleaza efectele vitaminei B5 in organism.

Carenta vitaminei B5 apare cand faci tratamente cu antibiotice sau consumi excesiv produse rafinate. Apar urmatoarele manifestari:

– afectiuni dermatologice si hematologice, astenie, cefalee, crampe musculare, depresie, diaree, eczeme, greata, insomnie, imbatranire prematura, ulcer gastro-duodenal, ulceratii cutanate, varsaturi.

Nu exista exces ale vitaminei B5 in organism deoarece surplusul il elimini natural prin urinare.

Recomandari doze zilnice:

– copii – 5mg, adolescenti – intre 8 si 10mg, adulti – 15mg, femei insarcinate sau care alapteaza – intre 15 si 20mg.

Gasesti vitamina B5 in urmatoarele surse naturale:

– lactate: branza, lapte de vaca, bivolita, oaie, capra, smantana, zer, unt, iaurt si lapte matern;
– galbenus si albus de ou crud, ou intreg de gaina;
– cereale: tarate, orez, secara, hrisca, porumb dulce, ovaz, orz, si faina integrala de cereale;
– legume: cartofi, telina, pastarnac, morcovi, sfecla, gulii, ridiche neagra, soia, mazare, broccoli, conopida, linte, fasole, varza, patrunjel, spanac, ceapa, dovleac, rosii, castraveti, vinete, ardei iute, ciuperci;
– fructe: mere, pere, caise si prune crude si uscate, cirese, piersici, capsune, coacaze negre, zmeura, mure, afine, stafide, struguri, catina, arahide, nuci, migdale, castane, cocos, pepene, avocado, masline verzi, smochine, portocale, banane, lamai, ananas, caju;
– alte surse: polen, miere, laptisor de matca.

Plante care contin vitamina B5:

– frunze de: andive, ceai chinezesc, salvie si urzica;
– flori de cardon;
– radacina de: ginseng oriental si urzica;
– sucul plantei de orz si ovaz.

Daca vrei sa consumi mai multa vitamina B5, cel mai bogat continut al acestei vitamine il gasesti in boabele uscate de fasole mung (Vigna mungo) si galbenusul de ou crud care ambele contin 3,5mg/100gr urmate de ciuperci, tarate de grau si arahide care au un continut de 2,5-2,7mg/100gr, iar nucile, avocado, nautul, lintea, soia, mazarea, graul, hrisca, secara si orezul contin intre 1,2 si 1,8gr/100gr.
sursa: www.venus.org.ro

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !