Andreea Tonciu, primele declaraţii despre sarcină! S-a spus că e gravidă din nou şi acum a rupt tăcerea: ”Ce o vrea Dumnezeu, dar nu acum!”

Andreea Tonciu a vorbit pentru prima dată despre zvonurile potrivit cărora s-ar pregăti să devină mămică din nou. Bruneta a spus că-şi doreşte al doilea copil şi că nu contează deloc dacă acesta va fi fetiţă sau băiat.
Andreea Tonciu a mărturisit că viaţa ei s-a schimbat complet de când a devenit mămică şi că este dependentă de fiica ei, Rebecca. Bruneta a subliniat că nu este însărcinată, deşi s-a speculat de nenumărate ori acest lucru. Cu toate astea, fosta asistentă TV susţine că în cinci ani îşi doreşte să mai aibă un bebeluş.

”Viaţa mea s-a schimbat foarte mult. Nu mai sunt Andreea Tonciu pe care o ştiaţi voi. M-am schimbat în bine. Sunt o mamă foarte grijulie. Sunt foarte depedentă de fata mea. Spune: mama, tata, papa. Prima dată a spus „Ego”, numele căţelului. Să ştii deocamdată nu mă gândesc să fac un copil. Toată presa a speculat că sunt însărcinată. Nu sunt însărcinată, sunt o mamă care găteşte foarte mult şi mănânc chiar foarte mult. Sunt foarte slabă. Nu merg la sală, nu ţin regim, mănânc orice, când vreau. Am dat-o pe Rebeca la grădiniţă. O să mă apuc de un job nou. Îmi fac o firmă de organizări evenimente. E foarte ok că mi-am luat un soţ mai tânăr. Eu pot să îl modelez pe el pentru că sunt mai mare. De la el învăţ să fiu foarte calmă, sunt vulcanică. Peste cinci ani mă văd probabil cu încă un bebe. Ce o vrea Dumnezeu, dar nu acum”, a declarat Andreea Tonciu.

sursa :cancan.ro

De ce rişti sa mori şi să te imbolnăveşti când te plângi

Cu toții o facem – știi tu, ne plângem de oameni sau de situații din viața noastră. S-ar putea chiar să spunem că ne “descărcăm” într-un efort de a ascunde văitarea noastră, dar in realitate, ambele sunt același comportament.
La suprafață, plângerea poate părea inofensivă – poate chiar utilă, deoarece “descărcarea” ne poate face să ne simțim mai bine – dar plângerea poate avea consecințe fizice și mentale grave.
Societatea în sine pare să încurajeze aceste obiceiuri – ne plângem de lucru și suntem suprasolicitați, ne plângem de lipsa de timp și de faptul că suntem prea ocupați să ne bucurăm de viață, ne plângem de politică (o activitate favorită din trecut și din prezent pentru mulți), ne plângem de membrii familiei și probleme, ne plângem de lipsa de somn și de senzația de epuizare și ne place să ne plângem când ne îmbolnăvim – lista continuă și continuă …
Chiar dacă noi înșine nu ne plângem prea mult (sau așa ne place să credem, deși sper că acest articol te face să arunci o privire sinceră asupra obiceiurilor tale), știm cu toții de oamenii care se plâng fără încetare și cat de obositor poate fi sa fim în prezenţa lor.
Deci, cum ne afectează? Din perspectiva creierului, “sinapsele care se aseamănă se adună ” – aceasta este o premisă de bază a neuroștiinței. De fiecare dată când te plângi, întăreşti aceste legături și ușurezi declanşarea lor ulterioară. Fa-o suficient de des și poate deveni setarea de bază. Gândurile negative produc mai multe gânduri negative și poţi cădea cu ușurință într-un ciclu de gândire negativă și nemulţumire cronică.
În plus, suferinţa iubește compania, astfel încât cei care se plâng tind să aibă prieteni care se plâng, de asemenea, care întăresc modelul. Reclamanţii afectează, de asemenea, oamenii din jurul lor. Te-ai simțit vreodată simpatizând și împărtășind experiența ta personală similară atunci când cineva se plânge despre ceva specific? Se poate întâmpla ușor și neintenționat, chiar și pentru cea mai pozitivă persoană.

Prelungirea acestei stări negative duce la stres și este bine documentat faptul că stresul prelungit ne face rău: slăbirea sistemului imunitar, creșterea tensiunii arteriale, creșterea riscului de boli de cardiovasculare, obezitate și diabet, provocând o mulțime de alte afecțiuni.
Oamenii de stiinta ne spun de ani de zile ca nivelurile ridicate de cortizol (hormonul de stres) interfereaza cu invatarea si memoria, cu functia imunitară mai scazuta si cu densitatea osoasa, promovează cresterea in greutate si a bolilor de inimă, măreşte tensiunea arterială şi colesterolul. Stresul cronic și creșterea nivelului de cortizol cresc, de asemenea, riscul de depresie și boli psihice, precum și o speranță de viață mai scăzută.

Cum să încetezi

Cu toate acestea, fiind oameni, s-ar putea să mai trebuiască să ne descărcăm din când în când, deci iată câteva sfaturi care să te ajute să eviți să te plângi:
Ia-ţi timp pentru a te răcori și a te retrage din orice te deranjează, astfel încât să poţi disipa emoțiile / furia. Încearcă să respiri profund, fă o plimbare în natură, fă o sală de gimnastică, meditați sau fă ceva distractiv sau relaxant pentru a te liniști.
Scrie ce te deranjează – scrierea ne ajută să înțelegem mai bine de ce suntem supărați și ne poate ajuta să vedem situația cu o perspectivă mai echilibrată.
Să-ţi asumi responsabilitatea pentru partea ta în situație; nu da vina pe cealaltă persoană ca făptuitor. Ce te învață acea situație? Introspecția este utilă pentru găsirea echilibrului și pentru deschiderea unei soluții sau pentru a determina dacă este mai bine să renunți la aceasta în acest moment.
N-o lungi – acest lucru este foarte important, deoarece noi oamenii tindem să o dăm în povești atunci când ne plângem. Cel mai bine este să termini în mai puțin de 2 minute pentru a evita drama.
Reține că fiind tot timpul nemuţumit iţi afectează energia, starea de spirit, activitatea creierului și nivelul de stres. Dacă ai nevoie de aerisire, ţine-o scurt și la obiect, de dragul tuturor – mai ales al tau.

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !