Usturoiul macerat în vin roșu tratează peste 100 de boli!

Acest remediu naturist combina proprietatile benefice ale usturoiului cu cele ale vinului rosu, din care rezulta o bautura capabila sa previna mai multe boli, curata sangele, intareste sistemul imunitar, elimina colesterolul rau, imbunatateste activitatea sistemului cardiovascular, elimina sarea in exces din organism, creste rezistenta la efort, da energie si lupta impotriva diverselor infectii.

Usturoiul, vinul și mierea, o combinație care ucide răceala! Insa, mai presus de toate, acest remediu are puternice proprietati de prevenire si combatere a diferitelor tipuri de cancer.

Iata de ce ai nevoie:

– 12 catei de usturoi;

– 1/2 litru de vin rosu de calitate.

– Se cojeste usturoiul si se amesteca cu o jumatate de litru de vin intr-un borcan de sticla. Recomandam folosirea usturoiului romanesc de la tarani si nu pe cel chinezesc din supermarketuri care are un continut de arsenic mai ridicat si proprietati terapeutice scazute, potrivit frunza-verde.ro. De asemenea puteti taia usturoiul in doua, se va macera mai bine si elixirul va fi mai puternic insa gustul este mai putin placut de catre unele persoane.

Ce te scapă de mirosul de usturoi:

– BORCANUL (închis ermetic) se tine la macerat si se depoziteaza timp de doua saptamani intr-un loc protejat de lumina soarelui. In tot acest timp, vasul se agita de 2-3 ori zilnic.

– In cele din urma, se filtreaza lichidul si se depoziteaza intr-un recipient opac.

Acest tratament se poate administra de cel putin doua ori pe an, in cure de cate o luna, timp in care se consuma 2-3 lingurite pe zi.

Află 4 motive pentru care mersul pe jos e cel mai bun exerciţiu

Bucurați-vă de o sănătate mai bună și de experiența beneficiilor de mers pe jos pentru distracție și fitness. Iată patru motive pentru care ar trebui să luați în considerare mersul pe jos și șapte sfaturi utile.

Mersul pe jos în loc de exerciții

Mersul pe jos este mai ușor pentru corp decât exercițiile fizice mult mai energice, cum ar fi alergarea și sportul competitiv, dar asta nu înseamnă că nu este un exercițiu bun. Plimbarea poate fi adaptată la cele mai multe niveluri de fitness și nevoi de sănătate. Un program de mers pe jos pentru fitness poate porni încet și crește pe măsură ce construiți rezistență și forță, fără echipament și este gratuit.

Mersul pe jos este un antrenament pentru întregul corp

Aţi observat vreodată pe cineva mergand? Nu un cal de curse, și nu pe cineva care se plimba, doar o persoană obișnuită care merge repede. Corpul lor este într-o mișcare sincronă, toate articulațiile, mușchii și tendoanele. Picioarele, gleznele, genunchii, coapsele și șoldurile funcționează ritmat și asta nu e tot.
Corpul superior funcționează de asemenea. Într-un ritm normal, brațele în miscare se învârt în același timp cu restul corpului – nu ca mișcarea închisă, apropiată a unui alergător, ci cu oscilațiile brațului complet. Spatele, pieptul și umerii se învart cu mișcarea. Capul persoanei este drept și, deși capul nu se mișcă, susținând capul, pe măsură ce corpul se mișcă, exersează și gâtul.

Avantajele mersului pe jos

Medicii spun că persoanele care se plimbă regulat pot obține adesea o sănătate mai bună pe termen lung și suferă mai puține răni decât cineva care este mai energic, deoarece mersul pe jos are un impact minim asupra oaselor și articulațiilor.
Chiar și o întindere moderată, impusă de unele activități, poate fi o problemă pentru seniori sau pentru alte persoane cu probleme comune, dar dacă puteți merge, puteți merge în loc de fitness.

Beneficiile mersului pe jos

Unele beneficii specifice ale mersului pe jos în loc de exerciții de la Harvard Medical School includ:

-Reducerea tensiunii arteriale și reducerea riscului de accident vascular cerebral
-Scăderea riscului de atac de cord și scăderea colesterolului
-Creșterea densității osoase și riscul scăzut de oase rupte
-Creșterea sentimentului de bunăstare

Beneficiile suplimentare pe care le-am observat în timpul propriului program de mers pe jos sunt mai puține dureri de cap, o mai mare flexibilitate și o coordonare îmbunătățită.

7 Sfaturi pentru un beneficiu maxim

Efectuați un plan – Odată ce medicul dumneavoastră vă va lăsa să vă măriți activitatea fizică, planificați-vă calea spre o viaţa mai bună. Harvard Medical sugerează să începeți cu cinci minute de fitness de mers pe jos de două ori pe săptămână, și treptat, de creștere la cincizeci de minute de exerciții de mers pe jos șase zile pe săptămână, peste douăsprezece săptămâni. Mergeți într-un ritm care vă împinge, dar la care puteți continua o conversație normală.

Împingeți-vă ușor – Dacă ați fost sedentar pentru o vreme, nu vă grăbiți, chiar dacă ați fost un concurent în trecut. Beneficiile mersului pentru fitness sunt cumulative, dar și efectele inactivității. Dă corpului tău o șansă să te adaptezi. folosiţi scările, mai degrabă decât liftul, pentru o plimbare suplimentară în timpul rutinei obișnuite.
Îmbrăcaţi-vă adecvat pentru vreme – Vă veți încălzi în timp ce mergeţi când vă mișcați într-un ritm bun; nu vă supraîncălziți.
Purtați pantofi adecvaţi – nu aveți nevoie de pantofi speciali. Dar pantofii tăi ar trebui să se potrivească bine, astfel încât să nu vă impiedicaţi și trebuie să vă protejeze picioarele. Pe măsură ce progresați, ați putea dori să investiți într-o pereche de pantofi de mers pe jos.
Aveţi grijă– mergeţi în zone care sunt în siguranță. Probabil știți zone care nu sunt potrivite datorită terenului, obstacolelor. Mergeți cu un prieten sau cu un grup, astfel încât, dacă întâmpinați probleme, cineva este aproape de ajutor, chiar dacă problema este că ați trecut prea departe și aveți dificultăți în a vă întoarce. Luați telefonul mobil.
Încălziți-vă și răcoriți-vă -Plimbare la ritmul normal de mers pe jos timp de cinci minute înainte de mers pe jos pentru fitness și timp de cinci minute după.
Fi-ţi bine hidratat – Hidratarea este o componentă esențială a vieții sănătoase. Asigurați-vă că beți suficientă apă – apă alcalină, dacă este posibil – înainte, în timpul și după exerciții pentru a umple lichidele pierdute și pentru a vă rehidrata corpul.

Bucurați-vă de pierderea în greutate fără stres, creșterea staminei și o flexibilitate mai bună

Mai presus de toate, bucurați-vă de natură. Sunt uimit de cât de multă creație văd, aud și simt când merg, comparativ cu momentul în care conduc. Combinați alegerile sănătoase cu un plan progresiv de mers pe jos, iar un avantaj suplimentar poate fi pierderea în greutate fără stres. Pierderea in greutate, cresterea rezistentei, flexibilitatea imbunatatita si riscul de infarct miocardic si accident vascular cerebral se combina pentru a recomanda mersul pe jos.

 

 

sursa:sanatateminutcuminut.ro

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !