In Japonia s-a deschis primul restaurant unde se serveste carne de om. De unde isi procura restaurantul carnea

În Tokyo, Japonia, s-a deschis primul restaurant unde poți mânca fără nicio problemă, carne de om. Acesta a fost inaugurat de curând și se bucură de mulți clienți zilnic.

Conform Steemit, Restaurantul se numește: „The Resoto ototo no shoku ryohin”, care înseamnă în română „Frate Comestibil”. Aceștia oferă o largă gamă de preparate, iar prețurile platourilor variază între 100 respectiv peste 1000 de euro. Cel mai scump preparat din carne de om costă 1200 de dolari.

Primul client care a avut ocazia de a se înfrupta din preparatele umane, a fost un argentinian care s-a declarat mulțumit de gustul mâncării.

„Avea gust de carne de porc, în acest restaurant, ei gătesc carnea de om cu multe condimente, așa că nu se simte un gust diferit”, a declarat acesta.

În 2014, în Japonia, a fost semnată o lege prin care oamenii au dreptul să consume carne de om, dacă desigur respectă toate normele sanitare.

Întrebarea pe care toată lumea și-o pune este „De unde își procură carnea acest restaurant?”, iar răspunsul este simplu. Înainte de a deceda, persoanele semnează un contract prin care își vând corpurile restaurantului pentru o sumă de 35 de mii de euro, bani care vor ajunge la familiile acestora. Numai persoanele cre mor tinere pot semna acest acord și care respectă anumite condiții de sănătate, deoarece carnea lor trebuie să fie comestibilă.

Strămoşii noştri aveau o nutriţie mai sănătoasă în general. Asta este motivul pentru care suntem atât de bolnavi

Strămoşii noştri aveau o nutriţie mai sănătoasă în general. Asta este motivul pentru care suntem atât de bolnavi
Trăim într-un paradox. Viața noastră este mai ușoară, mai convenabilă și mai abundentă, dar totuși suferim de boli degenerative grave și în creștere. Stilul nostru de viață abundent nu susține corpurile fizice pe care le-am moștenit de la strămoșii paleoliți. Aici vom discuta rolul pe care îl joacă alimentaţia sănătoasă în recâștigarea stării noastre de sănătate ancestrale.

Care este starea actuală a sănătății noastre?

Situația nu este bună.

Potrivit CDC:

Aproximativ jumătate dintre adulți (47%) au cel puțin unul dintre următorii factori de risc major pentru bolile de inimă sau accident vascular cerebral: tensiune arterială crescută necontrolată, colesterol LDL necontrolat sau sunt fumători.

Șapte dintre primele 10 cauze ale morții au fost bolile cronice. Două dintre aceste boli cronice – boli de inimă și cancer – au reprezentat împreună aproape 48% din totalul deceselor.

Potrivit American Autoimmune and Related disease Association, aproximativ 50 de milioane de americani suferă de boli autoimune cum ar fi: artrita reumatoidă, scleroza reumatoidă și boala lui Crohn. Asta înseamnă 1 din 4 decese.

Federația Internațională a Diabetului a declarat că “lupta pentru a proteja oamenii de diabet și complicațiile sale, care pun viața în pericol este pierdută”.

Seduşi de instinctele noastre?

Mai degrabă decât să căutăm o soluție științifică nouă pentru situația noastră, ar putea ajuta să ne uităm la istoria paleolitică. Evoluția ne-a oferit tot ceea ce avem nevoie pentru a prospera. Oliver Selway în Fitness-ul său instinctiv – o abordare re-evolutivă a dietei și a exercițiului spune așa:

“Nu ar trebui sa cautam in zadar ceva nou pentru a lupta impotriva bolilor de inima, a obezitatii si a diabetului zaharat. În schimb, ar trebui să ne uităm pur și simplu la locul de unde am venit și să descoperim din nou ceea ce a făcut ca strămoşii noştri să fie sănătoşi şi feriţi de boli. ”

Din nefericire, revoluțiile agricole și industriale, oferindu-ne atât de mult, au contracarat instinctele umane esențiale. Aceste instincte includ pofta de alimente dulci, sarate și grase. Oamenii au evoluat să caute aceste alimente rare și să le păstreze ca energie. Cele mai multe alimente consumate de strămoșii noștri au fost fibroase și amare. Dimpotrivă, alimentele dulci, sărate și grase sunt acum foarte abundente.

Mâncăm alimente sănătoase, dar în cantități dincolo de capacitatea organismului de a face față. Producătorii de alimente au descoperit această tendință moștenită și l-au exploatat pe deplin. Rata de obezitate, ca o consecință, este în creștere în Statele Unite și în întreaga lume.

Rezultatul acestei supraabundări este o creștere vastă a bolilor de stil de viață. Daniel Lieberman, profesor de științe biologice la Harvard, în cartea sa seminară “Povestea corpului uman: Evoluția, sănătatea și bolile” se află printre cauzele principale:

“.. dintre acestea este că nu contează numai cât de mult mâncăm, dar și ceea ce mâncăm și că trupurile noastre sunt adaptate necorespunzător pentru a face față livrărilor neobosite de exces de energie …”

Grăsime, sare, zahăr și abundență

Ce producătorii de alimente au descoperit este că oamenii doresc alimente bogate în zahăr, grăsimi și sare. Suntem stimulati de aceste alimente si dorim mai mult. Acest lucru creează un ciclu vicios de poftă de mâncare fără valoare care alimentează alimentele naturale necesare pentru a furniza macro și micro nutrienți esențiali pentru sănătate.

David A. Kessler, medicul, avocatul, decanul școlii medicale și fostul comisar al Administrației Alimentare și Medicament, în cartea sa “Sfârșitul supraalimentării: luarea controlului asupra apetitului american instabil”, susține că ” amestecul are dreptate, alimentele devin mai stimulative. Consumul de alimente bogate în zahăr, grăsimi și sare ne face să mâncăm mai multe alimente bogate în zahăr, grăsimi și sare. ”

O consecință gravă este faptul că noi exagerăm. Mâncarea necorespunzătoare activează sistemul de recompensare a creierului (hipotalamusul), inițierea unui proces asemănător dependenței. Alimentele procesate sunt concepute pentru a trezi nevoia noastră de a căuta satisfacție prin alimente. Ceea ce a dus la aceasta, conform Dr. Stephen Guyenet, un neurobiolog și cercetător în domeniul obezității, este că americanii mănâncă 363 de calorii în fiecare zi decât în ​​1960, cu o creștere dramatică a obezității și a bolilor cronice.

Pur și simplu, avem două probleme: să mâncăm prea multă hrană și să mâncăm mâncăruri greșite. Aceasta nu este legată de lipsa puterii individuale a voinței, se bazează pe seducția și manipularea noastră de către producătorii industriali de alimente.

Ce putem face pentru a ameliora situația?

O posibilă soluție este să luați sfatul lui Oliver Selway și să vă uitați la dieta strămoșilor paleoliți. Dar cum putem ști ce au mâncat cu mult timp în urmă?

Cercetările arheologice au demonstrat conținutul dietelor antice prin analiza osoasă. O revizuire a dovezilor arheologice de către MP Richards din cadrul Departamentului de Științe Arheologice de la Universitatea din Bradford din Marea Britanie a demonstrat că “chimia osoasă, în special dovezile privind izotopii, oferă dovezi directe ale dietelor …” și “… studiile oamenilor moderni paleoliticeni din Europa au … au indicat importanța semnificativă a produselor animale în dietele … ”

Unde ne lasă asta?

Cercetările nutriționale actuale susțin ideea că consumul unei diete care este mai scăzut în carbohidrați și are cantități ample de proteine ​​și grăsimi animale este sănătos și poate stopa dezvoltarea obezității, a bolilor cardiovasculare și a altor boli degenerative. Multe instituții media, inclusiv Medpage Today și New York Times au raportat recent un studiu randomizat efectuat de Dr. Bazzano de la Universitatea Tulane, care a arătat că reducerea carbohidraților a fost mai eficientă în reducerea riscului cardiovascular și promovarea pierderii în greutate decât consumul de grăsimi scăzute. Acesta a fost un studiu de bază. Grupul cu conținut scăzut de carbohidraţi a avut o reducere în aproape fiecare marker pentru boala cardiovasculară. Cei care mănâncă puţini carbohidrați:

-Au pierdut mai multă greutate

-Aveau HDL mai mare

-Scăderea trigliceridelor

-Reducerea mai mare a proteinei C reactive

-Consultați site-ul web al Autorității de Nutriție pentru o discuție despre zeci de studii care susțin eficacitatea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați (LCD).

Cum ar putea arăta o dieta sanatoasa?

Având în vedere stadiul actual al cercetării nutriționale științifice și al înregistrării arheologice, se pare sigur că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de proteine ​​și grăsimi, este sănătoasă pentru noi. Deși nu putem imita exact ceea ce mâncau strămoșii noștri, dieta cu conținut scăzut de carbohidrați se apropie destul de mult.

Să ne uităm la ceea ce trebuie să mâncăm.

Legume cu conţinut glicemic scazut, pește, carne (carne neprelucrată), ouă, fructe cu coajă lemnoasă și semințe, produse lactate (grăsimi integrale), cereale fără gluten și niște tuberculi (cartofi dulci, etc). Legumele pot fi consumate cu moderatie. Utilizați uleiul de măsline pentru salate și salam ușor cu ulei de avocado pentru prăjit. Uleiul de susan este, de asemenea, o alegere bună.

Faceți toate încercările de a cumpăra carne organică și legume și fructe ecologice. Calitatea nutrițională a alimentelor ecologice este mult superioară celor cultivate convențional. Aveți grijă la mercur și alte toxicități găsite în livrările de pește disponibile (somonul și sardinele sunt perfecte).

Ce trebuie să evitați

Eliminați alimentele procesate în măsura posibilităților. Dacă a fost făcută într-o fabrică, nu o mânca.

Reduceți sau opriți consumul de alimente bogate în glicemie, cum ar fi sucuri de fructe de joasă calitate, sucuri etc., cereale pe bază de gluten (grâu, orz și secară), uleiuri vegetale și de semințe Omega-6, grăsimi trans, uleiuri hidrogenate sau parțial hidrogenate etichetele). Aș elimina îndulcitorii artificiali și produsele cu conținut scăzut de grăsimi (lapte degresat și cu conținut redus de grăsimi).

Rețineți că trebuie să experimentați alimentele pentru a afla care sunt bune pentru dvs. și care nu sunt. Fiecare dintre noi este un individ. Nu toată lumea poate beneficia de o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Nu este nevoie de dietă!

Dacă consumați puţini carbohidrați, veți scădea numărul de calorii pe care le consumați și veți scădea carbohidrații glicemici prelucraţi și cei care cresc în greutate. Nu va trebui să numărați calorii în timp ce utilizați această abordare. Nu va fi nevoie de dietă. Cuplat cu exerciţii fizice regulate, veți fi început procesul de recâștigare a sănătății robuste și dinamice în mod natural.

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !