loading...

Alimentul care răspândește cancerul în tot corpul. Renunță la el cât mai rapid

Alimentul care răspândește cancerul în tot corpul. Renunță la el cât mai rapid!

Consumul excesiv de zahăr intoxică celulele şi favorizează formarea tumorilor canceroase, arată studiile recente.

Din nefericire, o mulțime de persoane depășesc cu mult doza zilnică recomandată de zahăr, întrucât acesta se regăsește în cantități uriașe într-o mulțime de alimente. Medicii ne recomandă să nu depășim 25 de grame de zahăr pe zi, asta în condițiile în care nu suferim de nicio boală.

Un studiu apărut în The New York Times arată clar că un consum ridicat de sucuri carbogazoase creşte riscul de cancer endometrial, în special în cazul femeilor care au trecut de menopauză.

O altă cercetare care a apărut în publicaţia Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention arată că zahărul creşte riscul de cancer endometrial, însă consumul ridicat de sucuri carbogazoase are un impact şi mai devastator, dublând chiar acest risc. Astfel că persoanele care consumă cu regularitate sucuri carbogazoase au un risc mult mai mare de a dezvolta cancer în comparaţie cu cele care nu au în meniu aceste băuturi. Potrivit publicaţiei Natural News, zahărul menţine un mediu acid în corp, favorizează apariţia inflamaţiilor şi hrăneşte celulele canceroase.

sursa:realitatea.net

50 de trucuri simple de bucătărie pentru a face alimentele mult mai sănătoase

Aceste 50 sfaturi vă vor ajuta să mâncați numai mese sănătoase și să vă simțiți cel mai bine.

-Utilizați o sticlă de pulverizare pentru ulei.

Pentru a pune exact cantitatea de ulei de care aveți nevoie într-o tigaie, folosiți un spray de gătit. Puteți să le cumpărați cu ușurință în orice supermarket. Dacă nu aveți un astfel de vas, folosiți o perie mare de patiserie.

-Se prăjește cu bulion, nu cu ulei.

Prăjirea cu bulion este încă o modalitate de a vă face mesele mai sănătoase. Două linguri de orice fel de bulion vor fi suficiente. Deși există și unele grăsimi în bulion, este mult mai sănătos decât uleiul.

-Utilizați iaurt natural în loc de sosuri cumpărate de magazin.

Uitați de sosurile pe care le cumpărați în supermarketuri, deoarece există cantități enorme de aditivi și conservanți în ele. Puteți face cu ușurință un sos de casă din iaurt.

-Adăugați semințe de susan la dieta dumneavoastră.

Susanul este bogat în calciu. Presăraţi salatele și alte feluri de mâncare cu semințe de susan pentru a le face sănătoase și atrăgătoare.

-Gatiti in cuptor.

Uitați de prăjire dacă v-ați decis să duceți un stil de viață sănătos. Coacerea este una dintre cele mai sănătoase moduri de gătit.

-Măcinaţi carnea acasă.

Carnea pe care o cumpărați în ambalaje sau în greutate este făcută din carne extrem de grasă. Mai mult, nu este proaspătă. De aceea este mai bine să petreceți ceva timp pentru a face carnea acasă și să vă bucurați de o masă delicioasă și sănătoasă.

-Nu folosiți pâine de grâu pentru pârjoale.

Pârjoalele conţin, de obicei, o cantitate de pâine de grâu pentru a lega carnea. Dar există o mulțime de variante scăzute în calorii, cum ar fi bilele de ou bătut sau squashul de măduvă fin măcinată. Acestea va face pârjoala moale și suculentă.

-Încercați diferite tipuri de acoperire.

Suntem obișnuiți cu făină și pesmet, dar nu sunt singurele. Încercați să îmbrăcați alimentele în semințe de susan, nuci de măsline, năut, făină de linte sau cereale. Alimentele dvs vor deveni mai sănătoase și vor avea o aromă diferită.

-Mananca mai putin sare.

Încercați să reduceți cantitatea de sare pe care o primiți din alimente. Sarea are efecte negative asupra sănătății noastre. De exemplu, reține apa și provoacă multe alte probleme de sănătate.

-Adăugați sare pe farfurie.

Nutriționiștii spun că sarea care nu a fost tratată termic este mai sănătoasă. Prin urmare, este mai bine să gătiți fără sare deloc. Puteți adăuga sare pe farfurie atunci când vasul este deja gătit.

-Utilizați sare de mare în loc de sare de masă.

În plus față de clorura de sodiu, sarea de mare conține, de asemenea, potasiu, sodiu, calciu, magneziu, feric, iod și multe alte micronutrienți esențiali.

-Gatiti legumele in apa clocotita.

Când doriți să preparați legume, este mai bine să le puneți în apă clocotită decât în apă rece pentru a păstra mai multe substanțe nutritive și vitamine.

-Legume cu aburi.

citeste continuarea pe sanatateminutcuminut.ro

loading...
Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !