loading...

Adevărul din spatele jocului Solitaire. De ce a fost instalat pe toate calculatoarele

Popularul joc de cărţi Solitaire a ajuns să aibă milioane de fani printre utilizatorii Windows, însă scopul iniţial al acestuia nu a fost să îi distreze pe oameni

Solitaire a fost introdus în versiunea de Windows 3.0 din anul 1990, însă jocul exista încă din anii 1700. Versiunea digitală a avut un scop ascuns- acela de a-i învăţa pe utilizatori să aibă mişcări fluente în utilizarea calculatorului şi a mouse-ului. De asemenea, cu ajutorul Solitaire, utilizatorii au fost mai familiarizaţi cu conceptul de „drag and drop” (glisare şi fixare), intens folosit pe calculatoarele cu sistemul de operare Windows pentru copierea fişierelor sau mutarea lor.
Scopuri asemănătoare au avut şi jocurile Minesweeper sau Hearts, care însă n-au devenit la fel de populare ca şi Solitaire. În cazul Minesweeper, ţelul era ca utilizatorii să înţeleagă diferenţele între „click stânga” şi „click dreapta”, dar şi să-i ajute să folosească mouse-ul cu mai mare precizie şi viteză.

Potrivit site-ului mentalfloss.com, jocurile, în special Solitaire, au devenit atât de populare, încât de fiecare dată când Microsoft a încercat să le elimine din noile versiuni de Windows testerii au reacţionat negativ.

Anul acesta, o dată cu lansarea Windows 10, Microsoft a introdus din nou Solitaire în lista de jocuri şi programe instalate o dată cu sistemul de operare, după ce în versiunea Windows 8 utilizatorii îl puteau descărca, însă aveau de achitat o anumită sumă.

Câteva trucuri pentru a reduce timpul petrecut în bucătărie

Chiar dacă vă place să gătiţi și să petreceți timp în bucătărie, există zile pline de lucruri când doriți doar să mâncaţi ceva sănătos și delicios, într-un timp minim. Aceste sfaturi pentru economisirea timpului vă vor ajuta să economisiți timp la mesele de zi cu zi și vă va fi mai ușor să refuzați tentația de a mânca mâncăruri fast-food.

-Conservele sunt convenabile: stocați-vă niște produse conservate de bază cum ar fi tonul, porumbul dulce, fasolea, roșiile și năutul. Puteți chiar să faceți o salată rapidă, combinând câteva dintre acestea și adăugând un dressing.

-Burgerul dvs. rapid: într-o zi când aveți ceva timp în plus, încercați să pregătiți burgeri (sau burgeri de legume) în cantități mari. Apoi, puteți să îi gătiți sau nu și să înfășurați fiecare burger individual folosind folie și să îi congelaţi. Când doriți să mâncaţi un burger tot ce trebuie să faceți este să-l decongelați în cuptorul cu microunde, dacă îl gătiți deja sau îl aruncați în cuptor timp de 15-20 de minute.

-Verdeaţa: din nou, compromisul de azi pentru a economisi și mai mult timp în viitor! Spălați, uscați și tăiați ierburile proaspete (busuioc, mărar, menta, pătrunjel etc.) și puneți-le în pungi sau borcane în congelator. Data viitoare când doriți să le adăugați la mâncare, va fi foarte uşor. De asemenea, le puteți adăuga la tăvile de gheață cu apă, suc de lămâie sau ulei de măsline.

-Umpleți-vă congelatorul: în afară de legumele congelate (care au în unele cazuri mai multe substanțe nutritive decât proaspete, deoarece sunt înghețate imediat după recoltare), puteți îngheța și pâinea și brânza rasă.

-Sucul de lămâie în cel mai scurt timp: faceți doar cuburi de gheață din sucul de lămâie pur (puteți chiar să adăugați ierburi!), Apoi lăsați-l afară pentru câteva minute dacă îl adăugați la o salată sau o aruncați chiar în oală pentru supe și alte mese.

-Consumaţi nuci: nuci, migdale, cashews și alte nuci, precum și semințe (dovleac, susan, mac) sunt fantastice în salate și tăiței. Nu există nici o scuză să nu aveți un borcan de nuci întotdeauna în bucătăria dvs. pentru a stropi peste farfurie, doar asigurați-vă că le păstrați într-un dulap închis și uscat.

-Cada pentru legume: umple-ți chiuveta cu apă, adăugi un pic de oțet și îți scoti toate legumele pe care le vei folosi. Lăsați-le timp de 3-10 minute în timp ce pregătiți altceva. Se scurge apa și se spală rapid cu apă curentă.

-Tăiați totul: bucățile de legume proaspete pentru salată înseamnă mai multe vitamine și o tocare mai rapidă. Cu toate acestea, dacă doriți să le gătiți mergeți pentru bucăți mai mici și economisiți timpul de gătit.

Nu decojiţi:
citeste continuarea pe sanatateminutcuminut.ro

loading...
Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !