loading...

Sfatul zilei 22 ianuarie 2018. Astrele trag un semnal de alarmă

Sfatul zilei 22 ianuarie 2018. Sfaturi și recomandări pentru fiecare zodie în parte. Care sunt sfaturile pentru fiecare nativ! Citește sfatul zilei pentru zodia ta!

SFATUL ZILEI PENTRU BERBEC
Limitările impuse în mod automat se estompează acum, permițându-vă să vedeți viziuni ascunse anterior. Optimismul dvs. poate fi atât de puternic încât zidurile dispar înaintea ochilor, lărgind perspectiva.

Atitudinea dvs. pozitivă lucrează în favoarea dvs. atât timp cât vă echilibrați viziunile subiective cu realitatea obiectivă. A ajunge la stele este cea mai bună soluție atunci când vă păstrați picioarele plantate solid pe pământ.

SFATUL ZILEI PENTRU TAUR
Adaptarea la noi responsabilități la locul de muncă și la domiciliu ar putea fi dificilă, mai ales dacă insistați să faceți totul după vechea cale. Intrarea Soarelui în Varsator vă ridică profilul public și vă îmbunătățește poziția de lider.

Însă învățarea metodelor noi poate fi o provocare dacă nu vă alocați timp pentru a vă recalifica mai târziu pentru mai multă eficiență. John Dewey a scris: “Educația nu este pregătire pentru viață; educația este însăși viața. ”

SFATUL ZILEI PENTRU GEMENI
Puteți să vă îmbunătățiți șansele de succes, asigurându-vă că aveți o hartă detaliată, mai degrabă decât să luați decizii fără informațiile necesare. Din fericire, mintea și inima sunt receptive la idei și experiențe noi acum că Soarele zboară prin Vărsător progresiv și a 9-a Casa a Călătoriei.

Lăsați-vă speranțele să se înalțe și să vă păstrați schimbarea de perspectivă, deoarece vânturile destinului vă ridică mult mai sus de predictibilitatea plictisitoare a rutinei voastre lumești.

SFATUL ZILEI PENTRU RAC
Nu sunteți încântat să ieșiți pe cont propriu astăzi, deoarece lucrul cu alții vă sporește sentimentul de securitate emoțională. Cu toate acestea, relațiile par să se înrăutățească acum, când soarele strălucitor și Venus romantic se îndreaptă spre casa a 8-a de intimitate.

Deși ar putea să zboare în fața logicii, ascultând pe altcineva, perspectiva lor vă poate arăta valoarea unei abordări mai moderate.

SFATUL ZILEI PENTRU LEU
Relațiile voastre sunt în centrul atenției acum, pe măsură ce vă repoziționați pentru a răspunde schimbărilor. Cu toate acestea, schimbarea Soarelui în Varsator poate fi stresantă, pe măsură ce vă amestecați viziunea cu alții.

Situația actuală este o invitație la transformare și veți ajunge frustrați dacă încercați să păstrați lucrurile așa cum sunt. Din fericire, capul tău este clar astăzi, permițându-ți să te retragi din fanteziile nerealiste.

SFATUL ZILEI PENTRU FECIOARĂ
O schimbare bruscă a energiei vă determină să căutați mai multă libertate prin adaptarea rutinelor zilnice la modelele neconvenționale. Cu toate acestea, este posibil să ezitați să puneți ideile în mișcare dacă credeți că trebuie să vă modificați obiceiurile pentru a se potrivi așteptărilor celorlalți.

Oricare ar fi abordarea pe care o aveți astăzi, o perioadă de ajustare inconfortabilă va duce probabil la un entuziasm reînnoit pentru muncă.

SFATUL ZILEI PENTRU BALANȚĂ
Deși s-ar putea să fiți îngrijorați că nu utilizați inteligent timpul astăzi, productivitatea temporară vă poate distrage atenția de ceea ce este important acum.

Investirea în bunăstarea voastră este prioritatea dvs. de vârf. O zi de luni începută bine aduce o săptămână de mulțumire. A avea grijă de tine este un act de iubire de care toată lumea beneficiază.

SFATUL ZILEI PENTRU SCORPION
Deși este crucial să vă comunicați în mod clar sentimentele, cea mai bună modalitate de a câștiga încrederea acum este să vă potriviți cuvintele și acțiunile dvs. cu cele mai pure intenții.

Din păcate, când ești preocupat de recuperarea evenimentelor trecute, poți să ratezi ceea ce este în fața ta acum. Cinstește-ți gândurile actuale, chiar dacă ele contrazic poveștile din trecut.

SFATUL ZILEI PENTRU SĂGETĂTOR
Luând o pauză de la obligațiile dvs. la domiciliu și la locul de muncă, vă puteți lăsa timp suplimentar pentru astăzi. Din fericire, aveți ocazia de a face noi conexiuni și de a vă împărtăși cele mai noi idei cu prietenii.

O listă foarte variată de activități va aduce cu siguranță mai multă emoție în viața ta acum. Cu toate acestea, trebuie să aveți în mod conștient un rol activ în manifestarea acestui upgrade social.

SFATUL ZILEI PENTRU CAPRICORN
Problemele financiare ar putea deveni mai complicate acum, dar sunteți gata să faceți tot ce este necesar pentru a vă rezolva problemele.

Decât încercarea de a schimba prea mult, prea repede, abordați orice problemă care vă afectează stabilitatea cu un sentiment de prudență. Modificările impulsive ar putea funcționa în acest moment, însă o rezoluție mai metodică vă îmbunătățește șansele de succes pe termen lung.

SFATUL ZILEI PENTRU VĂRSĂTOR
O schimbare bruscă a atitudinii vă inspiră să vă asumați responsabilitatea pentru propria viață și să faceți îmbunătățiri pe termen lung. Valurile de entuziasm vă încurajează să vă aduceți corpul și mintea într-o formă mai bună.

Este ca si cum vi se ofera o nouă șansă de a sărbători noul an, completând cu rezolvări noi. Cu toate acestea, comportamentul ca și cum ați fi independent de restul lumii ar putea să-i deranjeze pe ceilalți.

SFATUL ZILEI PENTRU PEȘTI
Modelele pe care le-ați pus în mișcare acum vor adânci o relație actuală sau vor ridica probleme de încredere. Deși sperați că veți cultiva cooperarea, nu doriți să renunțați la propria dvs. agendă. Poți să te aștepți la solitudine, în timp ce Soarele își aruncă lumina în casa a 12-a de confidențialitate.

Aceasta este o perioadă de reflecție interioară, deci luați timp să meditați fără presiunea de a vă explica încă.

Ce puteţi mânca la micul dejun pentru a avea o zi plină de energie

Cei mai mulți dintre noi se trezesc puțin cam somnoroși și obosiți, dar vrem ca trupurile noastre să sară într-o zi agitată și să ne dea energie nesfârșită și performanțe mentale și fizice de vârf. Cofeina și zahărul oferă o reparație rapidă – o explozie de energie și vigilență, dar care în curând se estompează … Vă sugerăm ceva diferit – încercați un mic dejun sănătos și nutritiv, care vă va satisface pofta și vă va oferi energia. Dar ce fel de mic dejun ți-ar da asta?

Bogat în fibre

Există două motive pentru care un mic dejun bogat în fibre este cel mai bun lucru pe care îl puteți obține dimineața. În primul rând, fibrele măresc volumul alimentelor, având în același timp efect zero asupra caloriilor! Atunci când mâncați mai multe fibre (cum ar fi conținute în cereale integrale, fructe și legume), fibrele se extind apoi în stomac, oferindu-vă senzația de a fi plin și săturat, reducând foamea și ajutându-vă să vă îndepărtați de gustările nesănătoase.

În al doilea rând, fibrele sunt deosebit de benefice pentru a consuma dimineața, deoarece curăță sistemul digestiv, stimulează intestinele și ne ajută să începem ziua cu o energie curată. Orice altceva veți mânca mai târziu va fi mai bine procesat, ajutându-vă să extrageți și să asimilați substanțele nutritive din alimentele voastre.

Harvard Health Blog sugerează că ar trebui să vizezi aproximativ 6 grame de fibre cu micul dejun. Două modalități ușoare de a obține sunt cerealele și fructele (sau legumele). Vechiul ovăz va furniza aproximativ 4 grame de fibre – adăugați niște fructe cu coajă lemnoasă și fructe și puteți ajunge cu ușurință la cele 6 grame. Sau puteți merge pentru 2 felii de pâine integrală cu avocado (total de 6-7 grame de fibre). Fructele, cum ar fi merele, bananele, portocalele, căpșunile și zmeura, sunt întotdeauna un bun adaos bogat în fibre la micul dejun. Sau doar stropiți niște semințe de chia pe orice – care va accelera aportul de fibre cu 5 grame cu doar o linguriță!

Elemente nutritive dense

Micul dejun este o mare oportunitate de a încărca vitamine și minerale, proteine ​​și unele grăsimi sănătoase. Toată această nutriție va menține nivelul energiei și va contribui la o zi productivă. În special, s-a demonstrat că echilibrul dintre proteine ​​și carbohidrați stimulează funcția cognitivă.

Glucoza – peste noapte, organismul folosește glicogenul stocat, care trebuie să fie completat dimineața. Cea mai bună opțiune este să vă duceți la carbohidrați cu eliberare lentă, care vor fi digerați și consumați treptat, oferindu-vă o energie susținută în comparație cu consumul de zahăr (sau alți carbohidrați simpli, cum ar fi făină albă). Astfel de alimente sunt din nou cereale integrale, fructe, legume, fasole.

Proteine, vitamine și minerale – este dificil să obțineți toate vitaminele și mineralele pe care corpul dumneavoastră le cere în timpul prânzului și cina și gustările rapide nu sunt, de obicei, nici un ajutor major. Puteți obține un început excelent cu un mic dejun nutritiv. De exemplu, o porție de terci de hrișcă cu nuci și stafide poate asigura 35% din necesarul zilnic de proteine, 100% mangan, 20% fier, peste 50% magneziu, cupru și fosfor și 20% vitamina B3 și B6.

Grasimi sănătoase – avem nevoie de acizi grași esențiali, și anume omega-3 și omega-6, pentru cele mai importante funcții ale corpului, inclusiv cele ale sistemului nervos și ale creierului. Adăugarea a doar 2-3 nuci crude sau o lingură de semințe de grâu crud la micul dejun va oferi o porție generoasă de omega 3. În plus, avocado sunt o sursă excelentă de grăsimi mononesaturate – grăsimi bune care scad colesterolul rău – și pot fi adăugate cu ușurință la orice mic dejun pentru extra nutriție.

Diferit

Un mic dejun cu adevărat sănătos oferă o varietate de substanțe nutritive. Este imposibil să creați micul dejun pentru că aveți nevoie de schimbări! Asta înseamnă că cel mai bun mic dejun este diferit la fiecare câteva zile și se schimbă odată cu anotimpurile. Vă recomandăm să încercați o varietate de rețete și să selectați 4-5 favorite pe care le puteți roti. Apoi păstrați experiența și încercați noi opțiuni pentru cea mai distractivă și o dietă echilibrată.

Acum că știți ce face un mic dejun sănătos, nu începeți să vă gândiți la scuze pentru a sări peste el! Cercetările sugerează că cei care sar peste micul dejun au șanse mai mari de a fi supraponderali decât cei care iau micul dejun. Puteți să vă creați propriul mic dejun sănătos sau să consultați aceste rețete sugerate pentru micul dejun sănătos, care va dura doar 5 minute pentru a vă pregăti și poate fi ușor adaptat anotimpurilor și propriilor dvs. preferințe.

loading...
Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !