Ce MACHIAJ ți se potrivește în funcție DE ZODIE?

Ce legătură există între machiaj și zodii? La prima vedere, ar părea că nu au treabă una cu cealaltă. Însă, totuși, există ceva în comun. În funcție de caracteristicile nativilor dintr-o zodie, acestora li se poate recomanda un anumit tip de machiaj. Ei bine, iată ce tip de machiaj ți s-ar potrivi mănușă, în funcție de zodia ta.

Berbec
Planeta care guvernează semnul tău zodiacal este Marte, planeta agresiunii. Deci, culorile tari, îndrăznețe sunt cele mai potrivite.
Rujul roșu aprins nu trebuie să îți lipsească din geantă și de pe buze.

Taur
Pentru că planeta ta este Venus, nu îți plac lucrurile vulgare, ci acelea simple, frumoase fără artificii. Așadar, evită culorile intense și adoptă un stil cât mai natural de machiaj. Culorile recomandate sunt: gri fumuriu, roz, alb, nuanțțele de bej, argintiu.

Gemeni
Fiind născute sub un semn dual, nativele din gemeni vor oscila de fiecare dată când vine vorba despre machiaj. Nuanțele reci, dar și verdele vi se potrivesc. Texturi mate.

Rac
Racii adoră noutățile. Astfel, opalul și culorile strălucitoare sunt soluția perfectă pentru nativele rac atunci când vor să strălucească preum perlele.

Leu
Leii iubesc să strălucească, să nu treacă neobservați. Doar sunt regii junglei, nu? Tocmai pentru că le place să iasă în evidență, nativelor leu li se potrivesc de minune culorile în nuanțele strălucitoare, precum auriului și argintiul.

Fecioară
Fecioarele au un simt înnăscut al proporției, motiv pentru care sunt mereu prudente când vine vorba de calitatea și prețul cosmeticelor. Culorile care le subliniaza frumusetea sunt turcoazul, albastrul, verdele smarald.

Balanță Balantele sunt înnebunite după combinațiile de care altele se feresc. Cât mai avantgardist posibil. Pot combina machiajul în culori de verde, albastru sau chiar maro. Ori cyan cu galben, de exemplu.

Scorpion
Rujurile în culori cât mai închise, ochii puțin conturați, iată formula completă pentru nativele scorpion. Machiajul care le învăluie în mister sunt ideale.

Săgetător
Nativele din săgetător sunt îndrăznețe. Adoră nuanțele puternice, precum albastrul electric. Aceste nuanțe le conferă un plus de energie.

Capricorn
Femeile născute în zodia capricornului preferă machiajul care nu iese în evidență. Deci, nuanțele de bej-maro sunt ideale pentru ele.

Vărsător
Texturile mătăsoase sunt cele care subliniază frumusețea naturală a nativelor vărsător. U machiaj cât mai natural este cel recomandat trăsăturilor lor puternice.

Pești
Cu un machaj în nuanțe reci, nativele acestei zodii se simt ca… peștele în apă. Albastru-fumuriu, nuanțele violacee sunt cele care le aduc energie.

25 sfaturi despre cea mai bună dietă pentru a pierde din greutate și pentru a îmbunătăți sănătatea

Să recunoaștem – există o cantitate covârșitoare de informații pe Internet despre cum să slăbiţi rapid și să vă menţineţi în formă.

Dacă căutați cele mai bune sfaturi despre cum să pierdeți greutatea și să vă menţineţi, această sumă aparent nesfârșită de sfaturi poate fi copleșitoare și confuză.

De la dietele care promovează alimente crude la planuri de masă care se rotesc în jurul shake-urilor și alimentelor preambalate, o nouă dietă pare să apară în fiecare zi.

Problema este că, deși dietele foarte restrictive și planurile de masă de eliminare vor duce cel mai probabil la pierderea în greutate pe termen scurt, majoritatea oamenilor nu le pot menține și ajung să arunce prosopul în câteva săptămâni.

Deși sa pierdeți 5 kg într-o săptămână, urmând o dietă drăguță, poate părea tentant, realitatea este că acest tip de pierdere în greutate este adesea nesănătoasă și nesustenabilă.

Cheia reală pentru o scădere în greutate sigură și de succes este să adoptați un stil de viață sănătos care să se potrivească nevoilor dvs. individuale și pe care le puteți menține pe viață.

Următoarele sfaturi sunt modalități sănătoase și realiste de a vă reîntoarce pe pistă și vă îndreptați spre obiectivele de greutate și fitness.

Iată 25 dintre cele mai bune sfaturi de dieting pentru a vă îmbunătăți sănătatea și pentru a vă ajuta să scăpați de greutate.

Consumaţi fibra
Fibrele se găsesc în alimente sănătoase, inclusiv legume, fructe, fasole și cereale integrale.

Unele studii au arătat că consumarea mai multor alimente bogate în fibre vă poate ajuta să pierdeți greutatea și să vă menţineţi.

Creșterea consumului dvs. de fibra este la fel de ușoară ca adăugarea de fasole la salată, mâncarea ovăzului pentru micul dejun sau gustări pe bază de nuci și semințe bogate în fibre.

Eliminaţi zahărul adăugat
Zahărul adăugat, în special din băuturile zaharoase, este un motiv major pentru creșterea în greutate și probleme de sănătate precum diabetul și bolile cardiace.

În plus, alimente cum ar fi bomboane, sucuri carbogazoase și produse de cofetărie care conțin o mulțime de zaharuri adăugate tind să fie foarte scăzute în substanțele nutritive de care are nevoie corpul pentru a rămâne sănătoși.

Eliminarea alimentelor bogate în zaharuri adăugate este o modalitate excelentă de a pierde excesul de greutate.

Este important să rețineți că și alimentele promovate ca “sănătoase” sau “ecologice” pot fi foarte bogate în zahăr. Prin urmare, citirea etichetelor de nutriție este o necesitate.

Faceţi loc pentru grăsimi sănătoase
În timp ce grăsimea este adesea primul lucru care se reduce atunci când încercaţi să slăbiţi, grăsimile sănătoase vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate.

De fapt, după o dietă bogată în grăsimi, bogată în alimente precum ulei de măsline, avocado și nuci, sa demonstrat că maximizează pierderea în greutate în mai multe studii.

Mai mult, grăsimile vă ajută să rămâneți mai plini și vă ajutați să rămâneți pe drumul cel bun.

Minimizați distragerile
În timp ce consumați mese în fața televizorului sau a calculatorului dvs. nu poate părea un sabotaj alimentar, mâncarea în timp ce vă distrageți poate duce la consumul de calorii și la creșterea greutății.

Mâncarea la masa, departe de distragerile potențiale, nu este doar o modalitate bună de a vă menține greutatea – de asemenea, vă permite să vă reconectați cu cei dragi.

Smartphone-urile sunt un alt dispozitiv pe care trebuie să-l lăsați deoparte în timp ce mâncați. E-mailuri sau feed-ul Instagram sau Facebook este la fel de distragător ca un televizor sau un computer.

Mergi pe drumul spre sănătate
Mulți oameni cred că trebuie să adopte o rutină riguroasă de exerciții pentru a începe să piardă în greutate.

În timp ce diferite tipuri de activități sunt importante atunci când încercați să obțineți silueta dorită, mersul pe jos este o modalitate excelentă și ușoară de a arde calorii.

De fapt, doar 30 de minute de mers pe zi a fost dovedit a ajuta la pierderea in greutate.

În plus, este o activitate plăcută pe care o puteți face atât în ​​interior cât și în exterior în orice moment al zilei.

Scoate-ți bucătarul interior
Gătitul multor mese la domiciliu s-a dovedit a promova scăderea în greutate și alimentația sănătoasă.

Deși mâncarea la restaurante este plăcută și se poate încadra într-un plan de dietă sănătos, concentrarea asupra gătirii mai multor mese la domiciliu este o modalitate excelentă de a vă menține greutatea sub control.

Mai mult, pregătirea meselor la domiciliu vă permite să experimentați ingrediente noi, sănătoase, economisind în același timp bani.

Să aveți un mic dejun bogat în proteine
Includerea alimentelor bogate în proteine ​​cum ar fi ouăle în micul dejun a fost dovedit a fi benefică pentru pierderea în greutate.

Schimbând pur și simplu castronul dvs. zilnic de cereale pentru o combinație de proteine ​​ambalate cu ouă și legume savurate vă poate ajuta să pierdeţi kilograme.

Creșterea aportului de proteine ​​dimineața vă poate ajuta să evitați gustările nesănătoase și să îmbunătățiți controlul apetitului pe parcursul zilei.

Nu beți caloriile
În timp ce majoritatea oamenilor știu că ar trebui să evite sucuri și milkshakes, mulți oameni nu își dau seama că chiar băuturi promovate pentru a stimula performanța sportivă sau pentru a îmbunătăți sănătatea pot fi încărcate cu ingrediente nedorite.

Băuturile sport, băuturile de cafea și apele aromatizate tind să fie foarte ridicate în calorii, în coloranți artificiali și în zahăr adăugat.

Chiar și sucul, care este adesea promovat ca o băutură sănătoasă, poate duce la creșterea în greutate dacă consumați prea mult.

Concentrați-vă pe hidratarea cu apă pentru a reduce la minimum numărul de calorii consumate pe parcursul zilei

Lista de cumpărături
Crearea unei liste de cumpărături este o modalitate excelentă de a evita cumpărarea impulsivă a alimentelor nesănătoase.

În plus, a fost demonstrat că o listă de cumpărături duce la o alimentație mai sănătoasă și la promovarea pierderii în greutate.

Un alt mod de a limita achizițiile nesănătoase la magazinul alimentar este să aveți o masă sau o gustare sănătoasă înainte de a merge la cumpărături.

Studiile au arătat că cumpărătorii înfometați tind să ajungă la alimente cu un conținut mai ridicat de calorii și nesănătoase.

Stați hidratat
Consumul de apă suficientă pe tot parcursul zilei este benefic pentru sănătatea generală și vă poate ajuta chiar să vă mențineți o greutate sănătoasă.

Un studiu efectuat la peste 9.500 de persoane a constatat că cei care nu au fost hidratați corespunzător aveau indici de masă corporală mai mare (IMC) și aveau mai multe șanse de a fi obezi decât cei care erau hidratați corespunzător.

Mai mult, persoanele care beau apă înainte de mese au fost expuse pentru a consuma mai puține calorii.

Practicați consumul conştient
Dacă vă grăbiţi prin mese sau mâncare poate duce să consumați prea mult, prea repede.

În schimb, fiți atenți la alimentele dvs., concentrându-vă asupra modului în care fiecare muscatura are gust. Vă poate determina să fiți mai conștienți când sunteți plini, scăzând șansele de supraalimentare.

Concentrându-te pe consumul lent și bucurându-vă de masă, chiar dacă aveți un timp limitat, este o modalitate excelentă de a reduce supraalimentarea.

Eliminaţi carbohidrații rafinați
Carbohidrații rafinați includ zaharurile și boabele care au eliminat fibrele și alte substanțe nutritive. Exemplele includ făină albă, paste făinoase și pâine.

Aceste tipuri de alimente au un conținut redus de fibre, sunt digerate rapid și vă mențin plin doar pentru o perioadă scurtă de timp.

În schimb, alegeți surse de carbohidrați complexi, cum ar fi ovăz, boabe vechi cum ar fi quinoa și orz, sau legume ca morcovii și cartofii.

Acestea vă vor ajuta să vă mențineți mai mult timp și să aveți mult mai multe substanțe nutritive decât sursele rafinate de carbohidrați.

Ridicați mai greu pentru a deveni mai ușor
Desi exercitiile aerobice cum ar fi mersul pe jos, alergatul si ciclismul sunt excelente pentru pierderea in greutate, multi oameni tind sa se concentreze exclusiv pe cardio si nu adauga formarea de forta la rutina lor.

Adăugarea de ridicare în greutate la rutina dvs. de sală de gimnastică vă poate ajuta să construiți mai multă masa musculare și tonul întregului corp.

Mai mult, studiile au arătat că ridicarea în greutate dă metabolismului dvs. un mic impuls, ajutându-vă să ardeți mai multe calorii pe parcursul zilei, chiar și atunci când sunteți în repaus.

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !