loading...

Anamaria Reghecampf, gest impresionant in memoria Ionelei Prodan

Anamaria Reghecampf a vrut să marcheze moartea mamei ei printr-un tatuaj pe brațul drept, sub forma unui înger.

A trecut aproape o lună de zile de la moartea Ionelei Prodan, iar fiica ei, Anamaria Reghecampf a luat mai multe decizii care să-i amintească zilnic de mama ei. În primul rând a anunțat că va purta o parte din hainele mamei ei, iile mai exact, la care toată lumea s-a gândit că le va vinde.

Acum, Anamaria s-a gândit să-și facă și un tatuaj cu mama ei, sub forma unui înger, pe care și l-a dorit pe brațul drept.

Celebra impresară a mai dezvăluit într-un interviu cât este de grea despărțirea de mama ei: „Am telefonul ei mereu pe noptieră și, când îi formez numărul, îi aud telefonul sunând lângă mine. Este aici. Am decis să nu închid niciodată numărul ei de telefon. Așa simt că a rămas lângă mine. Știu că mama și-a terminat misiunea pe care a avut-o pe pământ. Știu și cred că, așa cum ea a venit înaintea mea pentru a-mi pregăti venirea pe pământ, la fel și acum, s-a dus acolo sus să-mi pregătească sosirea, atunci când va veni timpul.”, a povestit Anamaria Prodan pentru Unica.

Sursa: cancan.ro

Dieta cu mamaliga! Ea a „topit” 15 kilograme in 7 zile

O femeie care a mancat mamaliga timp de cinci zile pe saptamana timp de o luna sustine ca a reusit sa dea jos kilogramele in plus fara efort. O dieta aparent bizara, cu mamaliga, garanteaza slabirea a cateva kilograme in mai putin de o saptamana si pana la 15 kilograme pe luna.

Ziua 1

Mic dejun: mamaliga cu branza slaba de vaci, o felie de cascaval si un ou fiert.
Gustare: un mar.
Pranz: piept de pui la gratar cu 2 linguri de mamaliga si o salata verde cu putin ulei de masline, otet, rosii, castraveti si ce legume iti mai plac.
Gustare: o mana de nuci sau o punga mica de seminte de floarea soarelui fara sare.
Cina: O cana de iaurt cu cereale integrale.
Gustare: o banana.

Ziua 2
Mic dejun: un castron de lapte cu mamaliga sau 2 linguri de smantana cu mamaliga si ou.
Gustare: un fruct.
Pranz: peste la gratar cu mamaliga si mujdei plus o salata verde cu de toate.
Gustare: 2 felii paine prajita cu o jumatate de avocado si rosii cherry.
Cina: branza cu mamaliga.
Gustare, daca e cazul, o mana de migdale.

Ziua 3
Mic dejun: un ou fiert cu mamaliga si branza.
Gustare: o mana de migdale sau nuci plus un fruct.
Pranz: o farfurie de ciorba de legume, gaina sau vacuta, cu mamaliga.
Gustare: o felie de paine integrala cu miere.
Cina: o salata verde cu o mana de paste integrale fierte, putin ulei de masline, sos de mustar si lamaie.

Ziua 4
Mic dejun: 2 felii de paine integrala cu omleta din 2 oua, cateva masline, un castravete si branza slaba de vaci.
Gustare: un fruct.
Pranz: tocanita de ciuperci cu mamaliga si o salata verde oricat de mare.
Gustare: un iaurt cu cereale.
Cina: o supa crema cu crutoane.

Gustare: un mar.

Ziua 5
Mic dejun: mamaliga cu branza si o lingura de smantana mai slaba.
Gustare: un mar.
Pranz: mamaliga cu 2-3 sarmalute.
Gustare: un mar
Cina: o salata cu de toate.
Gustare, daca e cazul, o punga de pufuleti.

Sursa: kfetele.ro

loading...
Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !