Pensionarul si divortul

Un pensionar isi suna fiul:
– Trebuie sa-ti spun ca eu si cu mama ta divortam, 35 de ani de mizerie mi-au ajuns!
Fiul raspunde derutat:
– Tata, dar despre ce vorbesti?
Tatal continua:
– De un timp nu ne mai suportam si m-am saturat sa discutam despre acest subiect. Sun-o pe sora ta si spune-i!
Apoi batranul inchide telefonul.
Dupa ce afla, fiica, speriata, isi suna tatal si ii spune:
– Nu se poate asa ceva, maine venim acasa sa discutam!
Batranul inchide telefonul si ii spune sotiei:
Gata, am aranjat, de Craciun vin sigur, insa ce le mai spunem sa vina si de Pasti?

12 semne care TE ATENȚIONEAZĂ că mănânci prea mult ZAHĂR! Nu ignora numărul 7!

Zahărul are, fără discuţie, un gust delicios, dar, din păcate, ȋn cantităţi mari, acesta poate să ȋţi afecteze foarte tare sănătatea. Zahărul adăudat – zahăr şi sirop care este folosit şi procesat – nu are nicio valoare nutriţională, ci oferă doar calorii care au un mare impact negativ asupra sănătăţii tale şi ȋţi cresc brusc greutatea.

Cele mai multe produse care conţin zahăr sunt băuturile răcoritoare, bomboanele, torturile, plăcintele, prăjiturile. Specialiştii ȋndeamnă femeile să nu consume mai mult de 6 lunguriţe de zahăr pe zi, iar bărbaţii mai mult de 9.

Deşi sunt oameni care ar mânca doar dulciuri şi nu se pot abţine de la un baton de ciocolată sau o bucată de tort, zahărul procesat este cel care stă la baza diabetului, una dintre bolile secolului. Oamenii nu ȋnţeleg ȋn totalitate care este impactul de lungă durată pe care ȋl are zahărul asupra organismului, şi continuă să ȋl consume ȋn cantităţi mari.

De cele mai multe ori aceştia nu realizează că zahărul nu se găseşte doar ȋn prăjituri şi ȋn sucurile carbogazoase, ci şi ȋn sosuri, ȋn mâncărurile congelate şi ȋn conserve. Asta ȋnseamnă, de fapt, că noi consumăm o cantitate mult mai mare de zahăr decât realizăm, şi că ȋn acest fel ni se pune sănătatea ȋn pericol.

Iată care sunt cele mai mari atenţionări pe care ţi le oferă corpul tău, atunci când mănânci prea mult zahăr:

1. Eşti obosit ȋn timpul zilei – deşi prima dată zahărul oferă multă energie, ceea ce urcă trebuie să şi coboare. Nivelul ridicat al zahărului ȋn sânge va scădea, lăsându-te fără niciun pic de energie. Te vei simţi epuizat şi fără energie şi vei simţi nevoia de dulce pentru a ţi-o recăpăta.

Citește și: Ce s-ar întâmpla dacă oamenii ar înlocui toate lichidele pe care le consumă cu apă! Rezultatul este uluitor!
Pentru a scăpa de poftele de dulce, ȋncearcă să consumi mai multe fibre şi mai multe proteine, nutrienţi care promovează adevărata energie. Acestea se digeră mai uşor şi ȋţi vor oferi energie pe o durată mai lungă de timp. Optează pentru proteine la ouă şi la carne curată, şi pentru fibre la fructe, legume şi cereale.

2. Ai probleme cu tenul – prea mult zahăr poate să ȋţi afecteze foarte tare pielea. Dacă eşti printre cei sensibili atunci când vine vorba despre nivelul de insulă din sângele tău, atunci hormonii pot să ȋţi declanşeze acnee. Ȋncearcă să renunţi o perioadă la zahăr, dacă ai probleme cu tenul, şi ȋn felul acesta vei putea vedea dacă asta este problema.

3. Ai mereu poftă de dulce – totul este un cerc vicios. Cu cât mănânci mai mult zahăr, cu atât creierul tău va cere şi mai mult zahăr, pentru că acesta vede dulciurile ca pe o recompensă. Este foarte asemănător cu senzaţia pe care o oferă drogurile. Corpul tău vrea să retrăiască experienţa şi are poftă de acel gust din nou şi nou. Din păcate, această dependenţă este destul de greu de combătut.

4. Ai stări proaste – atunci când mănânci zahăr, vei avea o perioadă scurtă de energie, dar apoi aceasta va dispărea rapid, ceea ce ȋnseamnă că vei fi indispus şi fără chef. Desigur, mâncarea nesănătoasă ȋţi poate oferi fericire pe termen scurt, dar pe termen lung ar trebui să te reprofilezi.

5. Te-ai ȋngrăşat – toate gustările acelea de după amiază trebuie să se depună undeva, iar gustările dulci tind să se aşeze ȋn partea de mijloc a corpului. Asta pentru că prea mult zahăr creşte nivelul de insulină, iar această insulină pune de cele mai multe ori grăsime pe burtă. Aşadar, dacă blugii ȋţi sunt deodată prea strâmţi, poate că este cazul să renunţi la gustări şi la băuturile dulci.

Citește și: 25 dintre cele mai PERICULOASE cascadorii care au SFIDAT MOARTEA! Numărul 7 îți va face pielea de găină!
6. Ai probleme cu dinţii – desigur, cariile ne apar ȋn orice circumstanţă, nu doar atunci când mâncăm prea mult zahăr, mai ales pe măsură ce ȋmbătrânim. Se pare că studiile recente au demonstrat că zahărul adăugat este principalul motiv pentru deteriorarea dinţilor. Nu ȋţi face probleme: nu va trebui să renunţi la zahăr pentru totdeauna, ci trebuie să-l consumi doar pe cel care este bun pentru tine. Ȋncearcă să o faci treptat, şi să scoti ȋn fiecare săptămână un anumit produs din dieta ta.

7. Creierul tău este ȋn ceaţă – mulţi factori ar putea să implice pierderi de memorie , cum ar fi lipsa de somn sau stresul, dar şi zahărul face parte dintre ele. Desigur, creierul are nevoie de o anumită cantitate de glucoză ȋn sânge pentru a funcţiona aşa cum trebuie, dar nu vrei să ȋi dai un nivel ridicat de zahăr, care apoi să scadă brusc, ceea ce se ȋntâmplă dacă vei consuma zahăr adăugat.

8. Dulciurile nu mai au acelaşi gust – atunci când consumi zahăr mereu, papilele tale gustative au nevoie de o cantitate mai mare de zahăr pentru a simţi că ceva este cu adevărat dulce.

Sunt multe studii care au susţinut că oamenii ajung chiar la depresie atunci când mănâncă prea mult zahăr, aşa că este indicată o dietă echilibrată.

Close
Bine ai venit pe pagina noastra ! Da like doar daca iti place !