A găsit un cap de șopârlă în sosul bolognese cumpărat din LIDL Anglia

LIDL ÎȘI CERE SCUZE DUPĂ CE UN CAP DE ȘOPÂRLĂ A FOST GĂSIT DE O CLIENTĂ ÎN SOSUL BOLOGNESE VEGAN

O mămică s-a „revoltat” când fiica ei a găsit ceea ce părea a fi un cap de șopârlă în sosul ei vegan bolognese. În timp ce Isabelle ajunsese la ultimele câteva îmbucături, a fost șocată să găsească în mâncarea sa un cap de reptilă.

Polly Wheaton, în vârstă de 47 de ani, a ieșit la Lidl pentru a cumpăra ingredientele pentru o rețetă vegană pentru fiicele sale gemene, Isabelle și Megan, de 20 de ani. Dar, pe măsură ce Isabelle a ajuns la ultimele guri din farfurie, a fost îngrozită să găsească ceea ce arăta ca fiind capul unei reptilei în mâncarea ei. Familia consideră că provine dintr-un borcan cu sos din supermarket.

Lidl și-a cerut scuze familiei și a lansat o anchetă minuțioasă, însă Polly a susținut că nu își va mai face cumpărăturile din acest supermarket. În plus, ea a spus că fiica ei a fost de-a dreptul „traumatizată” și că încă nu poate să mănânce cum trebuie după cele întâmplate.

Tânăra a fost șocată de întâmplare

„Nici măcar nu este vorba despre a fi vegan – nimeni nu vrea să găsească asta în mâncare, indiferent dacă mănâncă carne sau nu”, a adăugat Polly. „Simt, sincer, că în cazul acestui produs a trebuit făcută o reclamație. Faptul că am găsit un animal exotic în mâncarea noastră în mijlocul unei pandemii globale este șocant. Cred că acest lucru ar trebui să aibă prioritate față de cineva care s-a plâns de o conservă rea de fasole sau ceva de genul acesta.”

Polly a mai spus că acel cap de șopârlă era aproximativ de dimensiunea unei unghii, motiv pentru care nu o văzuse când turna ingredientele în sosul ei.

Un purtător de cuvânt al supermarketului german a declarat: „Ne-a părut foarte rău când am aflat de această problemă și am dori să ne cerem scuze pentru orice neplăcere provocată. În urma anchetei inițiale a clientei, cazul a fost imediat trimis echipei noastre de asigurare a calității care a lansat o anchetă amănunțită cu furnizorii noștri.

La Lidl, ne mândrim cu proceduri minuțioase pentru a ne asigura că produsele sunt de cea mai înaltă calitate posibilă pentru clienții noștri. Prin urmare, suntem dezamăgiți de faptul că aceste standarde nu au fost îndeplinite de această dată. Vom ține la curent clienții cu posibilele noutăți ale anchetei și, când va fi cazul, vom împărtăși rezultatul.”

Sursa: redactia.ro

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com