Conține toate grupele de substanţe nutritive, dar ele se găsesc în coajă. Această legumă este benefică pentru afecţiunile prostatei, dar și pentru colon - RADIO FX NET

Conține toate grupele de substanţe nutritive, dar ele se găsesc în coajă. Această legumă este benefică pentru afecţiunile prostatei, dar și pentru colon

Conține toate grupele de substanţe nutritive, este bogată în vitamine, minerale și fibre. În plus, te ajută să scapi de kilogramele supărătoare fără ca senzaţia de foame să apară prea curând.

Dovlecelul conține mangan, zinc, potasiu, cupru, fosfor, calciu, folaţi, vitaminele A, C, B1, B6, B12, iar o porţie de 100 de grame are doar 15 kilocalorii, aşa că poate fi inclus fără probleme în orice cură de slăbire. Consumat de obicei gătit, trebuie știut că în stare crudă este mult mai sănătos.

Sucul proaspăt de dovlecei este recomandat celor care vor să beneficieze pe deplin de vitaminele și mineralele pe care le conține. Se prepară cu tot cu coajă, în storcătorul de fructe, și se consumă repede pentru a nu se oxida. Nu are un gust foarte bun, însă este recomandat inclusiv împotriva constipației.

De asemenea, în dovlecel găseşti cam toate grupele de substanţe nutritive, inclusiv carbohidraţi, aminoacizi şi sodiu, esențiale pentru menţinerea sănătății fizice şi mintale.

Studiile arată, de asemenea, că extractul din dovlecel ar putea proprietăţi benefice pentru afecţiunile prostatei, iar fibrele pe care le conține îl recomandă în afecțiunile de colon.

În același timp, folaţii şi betacarotenul protejează celulele de acţiunea radicalilor liberi şi previn inflamaţiile din corp.

Dovlecelul este și un bun protector cardiovascular datorită conţinutul crescut de magneziu şi potasiu, care ajută la reducerea tensiunii arteriale, ce poate favoriza apariţia infarctului şi a accidentului vascular cerebral.

De asemenea, dovlecelul ajută la prevenirea aterosclerozei şi la reglarea colesterolului.

De reținut, majoritatea vitaminelor, a mineralelor şi a altor substanţe active (enzime, flavonoide etc.) sunt depozitate în coajă. Este de preferat, prin urmare, să se consume fără a îndepărta coaja, pe care trebuie s-o spălăm însă foaarte bine înainte de consum. Ea trebuie să fie sănătoasă, fină şi intactă.

Iata si o reteta usoara: Dovlecei Umpluți cu ton și cașcaval

Continuarea: https://doctorandreilaslau.com/contine-toate-grupele-de-substante-nutritive-dar-ele-se-gasesc-in-coaja-aceasta-leguma-este-benefica-pentru-afectiunile-prostatei-dar-si-pentru-colon/?fbclid=IwAR3z0KIRBMtPRsAweL7xsoclhtGgWo03XXevXtQtpicnl2d6Kb6zB9r-cAA

Sursa: https://doctorandreilaslau.com

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com