Cristina Șișcanu vrea să slăbească tot mai mult. Ce dietă urmează

Cristina Șișcanu

După ce a slăbit 27 de kilograme, Cristina Șișcanu urmează o nouă dietă. Vedeta a precizat că va începe o un proces de detoxifiere, iar mai apoi va ține un regim alimentar bazat pe alimente care să o ajute să scape de greutate.

Cristina Șișcanu vrea să slăbească tot mai mult. Ce dietă urmează

Cristina Șișcanu este hotărâtă să arate din ce, în ce mai bine! Soția lui Mădălin Ionescu nu se mulțumește cu cele 27 de kilograme pe care le-a dat jos, în ultimele luni. Vrea să ajungă la o formă de-a dreptul de invidiat și, drept urmare, a dat startul unei noi diete, informează Spynews.

Dieta Cristinei Șișcanu constă într-o fază de detoxifiere și într-o fază în care va începe să se alimenteze corespunzător, încât să scape și de kilogramele ”neprietenoase”.

”Prima etapa presupune detox-ul, apoi urmează un regim alcătuit din toate grupele de alimente, dar care ma va ajuta sa scap de kilogramele neprietenoase . Am mai ținut un regim conceput de Sonia înainte de sărbătorile de iarnă și am slăbit 5 kg in doua săptămâni și jumătate fără sa simt foame sau poftă. 😇”, a scris Cristina Șișcanu pe rețelele de socializare.

Dieta Cristinei Șișcanu cu care a slăbit 27 de kilograme

Iată ce dietă a ținut Cristina Șișcanu pentru a slăbi 27 de kilograme și a avea o siluetă de invidiat. După cum scrie chiar ea pe blog, micul dejun a început astfel:

”Variante: 35g cereale integrale +250 ml de lapte 1,5% grasime sau 250 ml de iaurt 2% grasime SAU 1-2 oua + 1 avocado  (sau o leguma)+ 75 g de branza (nu grasa) sau 100 g de ton in suc propriu SAU50 g carne fiarta sau o cutie de branza cottage 2% grasime + o leguma +2 felii de paine integrala. Gustare 1 maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banana)”, a scris Cristina Șișcanu.

La prânz, Cristina Șișcanu a apelat la alimente pregătite la cuptor sau pe grătar, precum: pui, cartofi, carne de vită, orez sau supă.

”Variante: 150 g carne de pui sau de curcan sau de vita la gratar sau la cuptor fara ulei + 200 g salata de cruditati fara ulei SAU 200 g de peste la gratar sau la cuptor fara ulei + 200g de legume (nu cartofi!) la gratar sau la cuptor sau la abur fara ulei SAU + 125 g orez salbatic SAU 300 ml ciorba/supa (sa nu aiba cartofi si nu radauteana) +50g de crutoane G2 ZERO (deoarece mai mancam ciocolatele indulcite cu extract din stevie)”, a mai dezvăluit Cristina Șișcanu.

Iar pentru cină, a apelat la alimente mai ușoare:

”Variante: Salata asortata cu 200 g de branza light sau carne (fiarta sau gratar) sau peste (gratar sau la cuptor) bucatele +10-12 masline + 125 g legume asortate SAU 200 g de mamaliga+ 125 g de branza (nu grasa, de ex. telemea light) SAU 135 g penne integrale + branza rasa light (telemea sau mozarella) (varianta mea preferata) Se bea: cafea cu lapte 1.5% grasime, ceai de soc, ceai verde (fara zahar) si apa” a mai scris Cristina Șișcanu.

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com