Cum scapi de durerile acute, care nu necesită intervenția medicului. Iată câteva sfaturi practice

Durerea este un cuvânt simplu care vine la pachet cu multe neplăceri, de multe ori chiar cu suferință. Durerea este modalitatea prin care corpul nostru ne transmite că ceva nu este în regulă, nu funcționează în parametri normali. În termeni de specialitate, durerea apare atunci când anumite terminații nervoase sunt stimulate. Două dintre cele mai întâlnite tipuri de durere sunt cea cronică și cea acută. Durerea acută este cea pe care o resimțim pe termen scurt, ea poate fi severă sau subită, dar se rezolvă într-o anumită perioadă de timp. De cele mai multe ori, putem singuri să scăpăm de durerea acută, mai ales dacă este o durere de cap, de spate, reumatică sau menstruală.

Cum scăpăm de durerile acute, care nu necesită intervenția medicului

Durerea de cap poate fi ameliorată prin metode simple și la îndemâna oricui. Primul impuls este să luăm o pastilă, dar acesta nu este și cel mai indicat. Putem la apelăm la alte metode pentru a scăpa de durerea de cap. De exemplu, dacă migrena este provocată de stres ori de statul în fața calculatorului, soluția ar putea fi o plimbare în aer liber. Un loc liniștit și răcoros ar putea face minuni pentru tine.

O altă variantă este un somn bun, dacă timpul îți permite. Mergi într-o cameră în care ai parte de liniște, trage perdelele și odihnește-te măcar jumătate de oră.

Un duș rapid te poate ajuta să te liniștești și să scapi de durerea de cap, la fel și un masaj al tâmplelor pe care ți-l poți face de unul singur.

Cum scapi de durerea acută de spate. Dacă durerea este localizată în partea superioară a spatelui, încearcă să-ți încrucișezi brațele și să-ți prinzi umerii ca și cum te-ai îmbrățișa. Păstrează mâinile în această poziție, inspiră adânc și încearcă să-ți ții respirația 30 de secunde. Expiră apoi și eliberează brațele.

Pentru durerile localizate în partea inferioară a spatelui, încearcă acest exercițiu: stai drept pe un scaun, ridică un genunchi la nivelul pieptului, apropie corpul și păstrează poziția timp de 30 de secunde, apoi procedează la fel cu celălalt genunchi.

Exercițiu pentru durerea reumatică. Încearcă-l la tine acasă

Tot ce trebuie să faci este să te întinzi pe podea cu spatele în jos, de preferat pe un covor de antrenament cu sprijin sub gât. Rând pe rând, îndoaie fiecare picior și ține-l în această poziție timp de 30 de secunde. Repetă de trei ori pe fiecare parte.

Durerea menstruală, cunoscută în termeni medicali sub numele de dismenoree, apare în partea de jos a abdomenului, dar poate să iradieze și în spate. Există remedii cu ajutorul cărora o poți calma rapid: fă mișcare – da, sportul face bine în zilele acelea sensibile, deși tendința este să nu faci nimic și să te menajezi, renunță la cafea – cofeina poate să amplifice durerile, și poți încerca să ții pe abdomen o sticlă în care ai pus apă caldă, sau direct o compresă cu apă caldă. Căldura este de ajutor pentru a alunga crampele menstruale.

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com