ASCULTA LIVE ASCULTA FX NET RADIO
Bianca Drăgușani s-a transformat total față de perioada când era o asistentă banala în emisiunea lui Dan Capatos. De la vedeta de carton, Bianca s-a decis să își câștige respectul din partea publicului și a ales să se transforme într-o doamnă. Și în tot acest timp a lansat afaceri, cum este cel creat creat pentru rochii de mireasă și rochii de seară, plus alte ținute by Bianca Drăgușanu.
Bianca Drăgușanu le prezintă clienților săi toate produsele din magazinul ei online ca fiind create de ea. În spatele business-ului există de fapt o mașinărie întreagă de la designeri, croitori și consilieri care face ca rochiile să arate în modul în care sunt expuse.
În termeni tehnici se numește tehnică de marketing și vânzări, multe vedete care au așa zise branduri proprii, dar în spatele cărora sunt zeci de oameni care fac să fie posibile produsele sub brandul vedetei care le promovează.
O altă sursă de bani importantă pentru Drăgușanu este contul ei de Instagram, unde o postare banală costă 10.000 de euro.
Firma Bella Dream Start SRL care operează magazinul online deținut de Bianca Drăgușanu este deținută de doi acționari. 70% din acțiunile firmei sunt deținute de vedetă, iar 30% de
NAZARIE FLORINA Calitate: asociat, Cetăţenie: română
Data şi locul naşterii: 22.07.1986, Municipiul Bucureşti, Bucureşti, România
Aport la capital: 90 LEI Aport vărsat total: 90 LEI Aport vărsat în LEI : 90 LEI Număr parţi sociale: 9 Cota de participare la beneficii şi pierderi: 30% / 30%
DRĂGUŞANU – CALINTIR ANCA – BIANCA Calitate: asociat Cetăţenie: română Data şi locul naşterii: 06.03.1982, ., Hunedoara, România
Aport la capital: 210 LEI Aport vărsat total: 210 LEI Aport vărsat în LEI : 210 LEI Număr parţi sociale: 21 Cota de participare la beneficii şi pierderi: 70% / 70%
Firma este condusă de Nazarie Florina care este și directorul general al companiei.
Conform listafirme.ro, activitatea companiei a început în 2014 când a înregistrat pierderi de 2833 de lei. Anul urmator 2015, fost ceva mai bun cifra de afaceri s-a ridicat la peste 150 de mii de lei, iar în 2018 a ajuns la 1.3 milioane de lei. Pentru anul fiscal 2019 firma nu are depus bilanț și nici raportări financiare către Ministerul Finanțelor.
La ce sume se vehiculează în piată pentru încăsările din social media, acestea nu se răgăsesc clar în profitul acetei companii. Probabil Bianca Drăgușanu mai deține o altă firmă unde facturează publicitatea.
Written by: admin