Nu se pierde nimic din cereale. Utilizări inedite pentru tărâțele de grâu

Cel mai probabil ați auzit de tărâțele de grâu ca fiind un ingredient comun în cereale. După cum se pare, există mult mai multe moduri de a te bucura de el decât cerealele tipice cu tărâțe de grâu! Dar ce este tărâța de grâu și este de fapt bună pentru tine?

a

Din punct de vedere tehnic, miezul de grâu are trei părți distincte: germenul, tărâțele și endospermul. Partea exterioară tare a bobului este cunoscută sub numele de tărâțe de grâu și este adesea separată de celelalte părți ale bobului de grâu în timpul procesului de măcinare. Este o sursă de nutrienți și minerale de origine vegetală și are o aromă dulce și de nucă. Cu toate acestea, tărâța de grâu este poate cel mai bine cunoscută ca fiind o sursă uimitoare de fibre. Un sfert de cană oferă 6 grame de fibre alimentare, ceea ce reprezintă 24% din valoarea zilnică recomandată.

De la ușurarea digestiei până la prevenirea bolilor, iată câteva dintre principalele beneficii pentru sănătate ale integrării tărâțelor de grâu în dieta dumneavoastră.

Deoarece este o sursă excelentă de fibre insolubile, tărâțele de grâu vă ajută să vă mențineți regulat și promovează sănătatea digestivă. De asemenea, s-a demonstrat că reduce simptomele de balonare și disconfort și crește numărul de bacterii sănătoase din intestin, deoarece este bogat în prebiotice (care sunt hrana pentru bacteriile probiotice benefice).

Potențiala corelație dintre fibre și gestionarea greutății indică faptul că fibrele pot ajuta să vă simțiți plin și satisfăcut! Deoarece tărâțele de grâu sunt atât de bogate în fibre, reprezintă o opțiune excelentă pentru micul dejun, atunci când doriți să vă alimentați pentru ziua următoare.

Tărâțele de grâu vă sprijină sănătatea intestinală acționând ca un prebiotic. Prebioticele trec prin tractul gastrointestinal și rămân nedigerate, deoarece organismul uman nu este capabil să le descompună. Ele ajung în cele din urmă în colon, unde sunt fermentate de microflora intestinală. Consumul de alimente prebiotice, precum tărâțele de grâu, ajută la crearea unor schimbări pozitive în tractul digestiv și în organele corpului. Acestea fac acest lucru devenind surse de nutrienți, sau combustibil, pentru bacteriile benefice din intestin.

Dincolo de beneficiile pentru sănătatea dumneavoastră digestivă, cercetările publicate în Current Developments in Nutrition arată că consumul de alimente prebiotice îmbunătățește, de asemenea, apărarea sistemului imunitar, scade riscul de alergii și crește absorbția calciului.

Dacă urmați o dietă fără gluten, atunci doriți să evitați tărâțele de grâu, deoarece acestea provin direct din miezul de grâu. Dacă sunteți fără gluten pentru că aveți dificultăți în a tolera acest tip de proteină, atunci este posibil să aveți efecte secundare adverse dacă consumați tărâțe de grâu. Persoanele cu boală celiacă, de exemplu, pot avea simptome digestive, cum ar fi diaree și dureri de stomac, după ce consumă alimente care conțin gluten.

Pentru unele persoane, consumul anumitor cereale, inclusiv tărâțe de grâu și alte alimente fabricate din grâu, poate provoca probleme digestive precum balonare, dureri abdominale, gaze și eructații. Acest lucru se datorează fructanilor, un tip de carbohidrați, care se găsesc în anumite cereale.

Un alt efect secundar major al tărâțelor de grâu este cauzat de conținutul său de acid fitic. Acidul fitic este cunoscut ca fiind un blocant mineral sau un inhibitor de enzime. Acesta se leagă de minerale, astfel că atunci când consumăm alimente din grâu, vitaminele prezente sunt legate de acidul fitic și nu pot fi digerate corespunzător. Tocmai de aceea, pâinea cu cereale germinate este atât de benefică – distruge acidul fitic. Acestea fiind spuse, dacă vă limitați la porții mai mici de tărâțe de grâu în mod regulat, cum ar fi una sau două linguri adăugate la mese pentru conținutul suplimentar de fibre, acidul fitic nu ar trebui să interfereze cu aportul de nutrienți.

Cum se utilizează și cum se consumă

Tărâțele de grâu pot fi adăugate la o serie de produse și rețete, inclusiv produse de patiserie, cereale calde și reci, smoothie-uri, salate și caserole. Veți constata că adaugă o aromă dulce, de nucă, rețetelor dumneavoastră. Iată câteva modalități de a include acest aliment fibros în dieta dumneavoastră:

Folosiți 1-2 linguri ca topping în acest bol Smoothie cu iaurt de nucă de cocos și semințe de chia.

Adăugați-o la rețetele de produse de panificație, cum ar fi brioșele, pâinea și rulourile.

Adăugați aproximativ 2 linguri în orice smoothie.

Amestecă-l în orice caserolă, cum ar fi această rețetă de pui și caserolă de orez.

Amestecați-l în aceste prăjituri cu fulgi de ovăz și ciocolată sau în orice rețetă de prăjituri.

Adăugarea tărâțelor de grâu la micul dejun al copilului dumneavoastră este, de asemenea, o modalitate excelentă de a-i crește aportul zilnic de fibre și de a stimula sănătatea intestinală. Pentru copii, adăugați aproximativ o lingură în bolurile lor de fulgi de ovăz, în parfait de iaurt sau în smoothie.

Vă întrebați de unde puteți cumpăra tărâțe de grâu? Îl puteți găsi cu ușurință la magazinul alimentar local sau la magazinul de produse naturiste. Dacă aveți probleme în a găsi o marcă în care aveți încredere, este disponibil și online.

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com