Spune-mi unde se depune grasimea, ca sa-ti spun de ce te ingrasi

Cei mai multi dintre noi ne punem kilogramele in plus doar in anumite zone ale corpului.

Potrivit atlas-geografic.net, exista o legatura directa dintre locul unde este cel mai mare depozit de grasime de pe corpul tau si stilul tau de viata.

Tipul 1 – Regimul alimentar inadecvat

Da, dupa cum bine stii, mancatul in exces de alimente si zahar duc la obezitate si este una dintre cele mai comune cauze ale obezitatii. Prin reducerea cantitatii de mancare ingerata la o masa si prin exercitiu fizic de cel putin 30 minute zilnic, poti avea parte de rezultate surprinzatoare. Medicii recomanda sa se manance putin si des, adica 5 mese pe zi – 3 principale (mic dejun, pranz si cina) si 2 gustari intre mesele principale. Alimentele alese trebuie sa corespunda cerintelor fizice depune de-a lungul zilei. Daca ai un serviciu care implica munca la birou, renunta la alimentele care ar fi potrivite pentru cineva care depune mult efort fizic.

Tipul 2 – Stomacul nervos

Oamenii care au un „stomac nervos” consuma frecvent dulciuri, de ex. ciocolata, atunci cand sunt supusi unor situatii tensionate si pline de stres. Consumul de dulciuri in exces poate fi declansat in stari de depresie, stres sau anxietate. Pentru a reduce si chiar opri consumul de dulciuri, este important sa ne relaxam, sa incercam sa nu mai avem de-a face cu situatii stresante. Treptat poti inlocui dulciurile artificiale cu dulciurile naturale – fructe – ca in final sa renunti si la acestea, dezvatand corpul de nevoia de dulce.

Tipul 3 – Glutenul

Exista posibilitatea sa fii supraponderal si din cauza glutenului. Incearca sa renunti treptat la produsele care contin gluten (grau, orz, ovaz, secara) si sa faci exercitii fizice. De asemenea, daca ai un loc de munca ce implica statul la birou, nu uita sa te ridici la fiecare 60 de minute de pe scaun. In cazul in care ai diaree sau constipatii destul de dese, te simti obosit tot timpul, analizele iti arata ca nu ai suficiente vitamine si minerale in organism, du-te la un doctor sa iti faca testul pentru sensibilitate la gluten.

Tipul 4 – Metabolism aterogenic

Cei care au depozite de grasime pe abdomen posibil sa aiba si probleme cu respiratia. Se recomanda renuntatul la fumat, la consumul de alcool si la mancaruri grase. Exercitiile cardio trebuie sa faca parte din rutina ta zilnica, pe langa cele pentru abdomen.

Tipul 5 – Circulatia venoasa

Persoanele care au depuneri consistente de grasime pe solduri si picioare pot avea probleme cu circulatia sangelui. Exista posibilitatea sa fie si un tip de supraponderabilitate mostenita sau sa apara la femeile care au dus sarcina la termen. Urcatul scarilor si alergatul sunt eficiente pentru arderea grasimilor in acest caz. De asemenea, se impune o vizita la doctor daca sunt frecvente vasele de sange sparte pe picioare.

Tipul 6 – Inactivitatea

Sedentarismul duce la obezitate si la alte probleme de sanatate. Aceasta cauza este la fel de comuna precum prima – regimul alimentar inadecvat. Incearca sa mergi mai mult pe jos, sa nu mai stai cu orele in fata calculatorului si/sau a televizorului. Adopta un caine – cu siguranta te va obliga sa iesi din casa mai des si sa faci mai multa miscare.

 

Mic dejun bogat in proteine: 7 idei gustoase

Nutritionistii recomanda consumul de proteine la micul dejun intrucat un mic dejun proteic scade pofta de dulce si dorinta de a servi gustari pe tot parcursul zilei.

Arahide

Unge doua felii de paine prajita cu cate o lingura de unt de arahide ori de migdale. Vei obtine astfel un aport proteic de 16 grame.

French toast cu scortisoara si iaurt

Inmoaie o felie de paine din faina integrala intr-un ou batut. Gateste painea intr-o tigaie antiaderenta bine incinsa. Dupa ce o lasi un minut pe fiecare parte si te asiguri ca oul este gatit in totalitate, pune felia de paine intr-o farfurie, pudreaz-o cu scortisoara si serveste-o cu ¾ cana de iaurt.

Vei obtine un mic dejun de 266 calorii, care contine 28 de grame de proteine.

Omleta cu ciuperci si rosii

Bate 4 albusuri de ou cu un galbenus. Pune ouale intr-o tigaie antiaderenta incinsa. Odata ce marginile capata crusta, adauga ½ cana de branza cottage saraca in grasimi, ½ cana de ciuperci feliate si ½ cana de rosii maruntite in centrul omletei. Dupa ce ouale sunt gatite, indoaie omleta la jumatate si ia-o din tigaie.

Acest mic dejun delicios contine 256 de calorii si 36 grame de proteine.

Iaurt cu seminte de in si nuci

Nucile si alunele contin cantitati mari de acizi grasi Omega-3, care sunt extrem de sanatosi pentru inima ta. Amesteca ¾ cana de iaurt grecesc cu 7 nuci maruntite si 2 lingurite de seminte de in. Poti servi iaurtul decorat cu cateva fructe deshidratate pentru o portie de fibre. Acest mic dejun sanatos vine la pachet cu 278 de calorii si 24 de grame de proteine.

Sandvis cu ou ochi si patrunjel

Prajeste o felie de paine din faina integrala cu seminte. Intr-o tigaie antiaderenta prepara un ou ochi fara ulei. Unge felia de paine prajita cu o lingurita de avocado pasat. Adauga peste si oul prajit, pe care il vei asezona cu sare, piper, patrunjel proaspat si, daca doresti, cu ceapa verde. Acest mic dejun nu are mai mult de 226 calorii, insa contine 11 grame de proteine.

 

 

 

sursa:romaniastar.ro/doc.ro

OFERA UN LIKE DACA ITI PLACE

www.revanger.com www.erguvanhaber.com www.erzurumozelders.com www.tekirdagtabldot.com www.gebzesaadet.com www.balikesiryenihaber.com www.ucanbalonmugla.com www.aymaras.com www.buyukorduhaber.com www.ambushm.com www.trabzonpostasi.com www.yalovaradyotv.com www.internetedirne.com www.duzcepark.com www.butuncanakkale.com www.ssgolfhotel.com www.ispartaradyonet.com www.tokathaberi.com www.tokathabersitesi.com www.escortlarrize.net www.sivashbr.net www.sivashaberci.com www.manisaotolastik.com www.yeniyasamgorukle.com www.alanyamado.com www.manavgatx.com